|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Söker bild på E60 M5-fälg (18" kopia) på E34 karossen. Helst brokatröd men alla färger duger :) Tack på förhand! | |
| Photoshop? | |
| Kan inte med att photoshoppa, någon som vill hjälpa mig? | |
| om du lankar bilder pa falgarna och en bild pa bilen du vill ha sa kan jag satta ihop det i PS. | |
| Länk | |
| Tack! Såg ju inte för illa ut =) | |
| lite dum vinkel bara, ser bättre ut i verkligheten.. | |
|
Din bil? Du säljer inte bara hjulen? Eller byte mot racing dynamics 17*8 och 17*9,5 med fräscha falken 225 och 265 plus pengar? Länk |
|
|
min bil ja, köp bilen så får du fälgarna på köpet =) |
|
|
Länk - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Ulke |
Inte rätt fälgar va? mvh Ulke |
|
Styling 124 sitter väl ändå på M5E60?! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
Är det inte Style 166M på M5 E60? Trodde jag... Länk |
|
|
Whatta heck... Nåja, de ser ju jäkligt lika ut! =) - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
End of discussion: Länk - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Ulke |
Ja de är ju fruktansvärt lika :o) De är ju av aluminium båda iaf....... //Ulke |
|
Stilen på ekrarna är densamma, bara det att antalet + "dikena" inte stämmer. - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Ulke |
Nåja, nu är det ju rätt i alla fall.... reagerade nämligen bara därför att jag var och "torrkörde" nya M5 igår... :o) //Ulke |
| Tackar =) Såg rätt schysst ut. lite större plus sänkning så =) | |
|
Länk - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
| Jävlar :) kan du inte göra en till med originalbakgrunden utan vinge och neon å liiite mindre sänkt :) vore jättesnällt! Schysst stuk :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.