|
|
|
|---|---|
|
Varsågoda: Länk Tidigare rejs mot 996 Turbo: Länk | |
|
Perfekt! Gustav det här kallar jag underhållning med dina filmer fortsätt gärna:) Mvh Danne |
|
|
fan vad skönt Länk |
|
|
Gustav: Kan man ladda hem filmerna någonstans? Vad jag kan se kan man nu bara kolla på dom över internet? Underbar underhållning i alla fall! |
|
|
Yes, det blir problem med trafiken. Kolla bara på Porscheforumet 6speedonline.com, blev lite dra gdär hehe. Sen kommer audiworkd och mbworld också vakna ;) Så detta är den enda lösningen för närvarande, det positiva är att vi kan har riktigt stora filmer, så mer kommer :) |
|
| Låter fin fint med fler! Jag väntar.......... | |
|
Tredje filmen, nu mot 911 Turbpo igen, med Launch Control: Länk |
|
|
Jag gillar verkligen 911 Turbo mycket, riktigt mycket! Tycker det är riktigt snygg, och har fyrjulsdrift :-) Fast M6 med V10 - det ljudet!! så sjukt! man kanske skulle börja spara! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| OT: om ni kollar riktigt noga i klippet där vi börjar från stillastående så ser ni min vinga åka upp i 120km/h. | |
|
"Bling is at 140km/h" står det och Audin ligger före när det blingar? Det innebär allstå att BMW:n hämtar in bortom laglig fart om man inte kör på Autobahn. Så med andra tolkningar i stadstrafik eller på svensk motorväg så susar Audin förbi. Vad var syftet med videosnutten? |
|
|
Trodde aldrig att M6:an skulle dra på så bra från stillastående med tanke på att 911 är erkänt snabb ur startgroparna. Är det när 4:an åker i som M6 sticker "på riktigt"? T4 -99 |
|
| Stout: Att visa bilens Autobahnkompentens. Yes, runt 200 km/h går den riktigt bra. | |
| Okej, då är förstår jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.