|
|
|
|---|---|
|
Åkte på en smäll i en rondell idag. Undrar nu om någon har en aning om vad reparationen kommer att gå på... Framhjulen är inskjutna lite grann och oljetråget pajj. Med ratten går det inte att svänga för allt där under verkar väck.. Någon som har en idé? Ska ta reda på det imorgon annars men vill vara lite beredd på beloppet som gubben kommer spotta ur sig imorgon =) | |
parolof |
låter dyrt och omöjligt att säga exakt, har du helförsäkring? |
| Låter ju absolut inte billigt i alla fall.. Har du en 320 e36? Då kanske skroten blir ditt bästa alternativ. Att hitta delar alltså. Fast det är ju omöjligt att kunna säga vad som är paj eller inte, men räkna med rätt så mycket som behöver ordnas. | |
|
parolof: Bara trafik. md: Det är den tanken jag också har i huvudet just nu. Men det kanske ser bra ut ändå. Ska kanske påminna er alla iaf att ta det lugnt på vägarna nu. Höll mig faktiskt till hastighetsbegränsingarna men det gick fel ändå. Riktigt halt i Värmland. Många avåkningar under kvällen nu så dom ligger efter med 4 timmars fördröjning med att bogsera bilar. |
|
| Tänkte bara nämna att jag inte kommer att åtgärda bilen. Finns på PBörsen nu för er som är interesserade att plocka loss motor och annat i den.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.