|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Är detta pris ok? Bmw M3-94 15300mil dubbla larm med startspärr märkta rutor. Helförsäkring med alla tillägg + ingen självrisk på samtliga saker som kan uppstå. bor i ett litet samhälle egen pakering 1000mil om året ej någon under 25 kör bilen. skadefri år 10 körkort sen .83 priset på försäkringen är 1750kr i mån. bilen är importerad -97 Är de ett ok pris? Mvh |
|
Nej, det är inte ok. Men tyvärr är det väl vad M3-E36 kostar att försäkra. Sorgligt men sant.. |
|
bmw,m3 |
Tycker själv priset är lite väl högt, men vad betalr ni andra som har ungefär likvärdig försäkring ? Mvh |
|
Du kommer ner en bra bit i premie om du väljer bort alla tillägg samt går upp till 5000:- i självrisk. Annars så leter det som en ganska normal premie men det är inget bra pris du fått. Jag betalar 11 000:- om året på LF. Mvh Björn |
|
| Låter dyrt! Jag har 1300kr/månade hos IF för min M5 -99. Men med självrisk på allt tror jag. Annars samma uppgifter. Har du kollat runt ordentligt? | |
|
Bor i jönköping och lät Insplanet kolla runt på min m3 cab -95. LF var billigast med 15900:- per år. min är dock importerad i maj 2005. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.