|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag skulle vilja byta mina bakvagnsbussningar på min 328 -96 Coupé. Någon i Malmö området som gjort detta innan? Eller är extremt händig som kan göra det tillsammans med mig? Givetvis kommer nån form av kompensation utgå till den som vill hjälpa mig. Skriv i tråden eller skicka mail till mig. Något tips om vilka bussningar jag ska köpa är också välkommet, BMW orginal eller nån sportmodell? MVH /Richard | |
|
Need for Speed är duktiga. Ett annat tips är att fnatta iväg och köpa senaste Fyndbörsen för där byter jag bussningar på min cabbe. ---> Länk ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
Need for speed tar 2400:- vilket inte är särskilt imponerande eftersom BMW tar 2100:- . Men som sagt jag vill gärna att någon som kan det gör det åt mig mot en kompensation så klart. Jag vet att jag kan komma undan med ca hälften av dom priserna för exakt samma jobb. Hör gärna av er! |
|
|
Vilka bussningar är det vi pratar om? ///Micke Min cabbe: Länk |
|
|
I bakvagnen ;) Nämen seriöst, fick ockås förklarat för mig att det fanns i både länkarmen och bärarmen.... eller? och det är väl bärarmens som man så vanligt byter? |
|
| på grund av att bilens bakdel börjar bli "spårig" | |
|
Om du köpt senaste Fyndbörsen så vet du om vi pratar om samma bussningar eller inte. ///Micke Min cabbe: Länk |
|
Emil-Rokkar |
Jarls Bilservice i helsingborg tar 1500:- för ett byte av bakvagnsbussningar |
|
Behöver inte vara bussningar för att bilen spårar.Gjorde samma sak som du när jag hade en 525 24v.Bytte bak och framvagnsbussningar utan att spårningen försvann.Det blev lite bättre men det försvann inte. Kan vara däck,Fel ET på fälgar,stag i bakvagnen elr stötdämparna som är kassa. Hade kollat upp ifall det verkligen är bussningarna det är fel på innan du byter dem och kastar pengar i onödan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.