AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.038

Garage i Solna med omnejd?

go
52
gomer
Z3 Coupé -98
Halloj alla!

Är det någon som har tips på ett bra varmgarage för vinterförvaring?
haimaul
Carparks garage under Länsförsäkringar i Vreten. Det heter Aprikosen, av någon för mig obegriplig anledning. Det är nämligen varken orange, ludet eller känns mjukt när man trycker på det.

Kostar 400 eller 500 i månaden. Två våningar under marken. Inpassering med kort. Många trevliga bilar för din Z3 att umgås med.

__
When in this charming car,
this charming man...
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Jag har min bil där, funkar hur bra som helst. Verkar alltid vara gott om plats dessutom!

/Henrik
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Kolla även med Z3c4ever (Thomas): Jag har för mig att han bara betalade ca 300kr/mån förra vintern någonstans i Solna, också bland andra trevliga bilar.

/Caspar

Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Z3c4ever (Thomas) står i samma garage!

/Henrik
go
52
gomer
Z3 Coupé -98
Aprikosen var full för vinterförvaring, och kostade tydligen upp mot 800:- per månad i år. Finns enstaka platser kvar i Nordan23 i Hagalund och kostar 550:-

Tack för tipset med Carpark!
passa dig för nordan: många inbrott i bilar där.
gomer , för resten, har du hittat garage? jag tror att jag såg din bil på gatan här om dagen.
Om du vill kan du låna min p-plast tills jag köper något nytt. Det kan vara för några dagar eller några veckor, beroende på om jag hittar det jag söker snabbt eller inte
Jag vet ju hur det är att jaga p-plats på kvällen där :-(
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Nu flyttar jag också till Frösunda, blir ganska BMW-tätt! Får garageplats på Anderslundströmsgata...

/Henrik
Det finns då några Z3 Coupe fans i det garaget, jag har fått höra en hel del komplimanger från garagegrannar. Kul att det återkommer en Z3C nu när min inte står där. Men det betyder att jag får lite nostalgi...
När flyttar du, i mars?
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Japp, mars blir det...

/Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.