|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
355hp: Vad är det för märke på CSL däcken då? Ser även att du vill ha ett svar på om jag ska bygga en kopia på Magnus bil. Svaret är väl JA. Eller rättare sagt varför inte. Alla här inne som kör M3 E46 ska vara glada om dom har hälften utav sakerna som Magnus har. Jag vet att jag inte kommer få en lika extrem bil som han men varför ska jag inte bygga en bil som är så lik som möjligt? Magnus bil är den snyggaste M3:an som går på våra Svenska vägar. MVH Patrik |
|
|
Det blir svårt att hänga med Magnus för han uppdaterar sin bil mer och mer, men det finns god potential i Riskok så nära kan han nog komma :) riskok: Michelin har r-däck i 19". MVH / Jacob |
|
|
Jacoh använder inte M3 CSL Michelin Pilot sport? MVH Patrik |
|
| Länk Är det en SUV? ;) | |
|
CSL anv Michelin Pilot Sport Cup fram 235/35 ZR 19 och 265/30 ZR 19 bak |
|
|
johann: Nej höjd bara så att vi kunde få in den stora ;) (domkraften) plus att jag va sugen på att testa lite ;) Vad kostar dessa däck typ? 5-10-15-20 tusen? PS: johann inte har du några slicks som passar original fälgarna på hyllan va? MVH Patrik |
|
|
Tycker bilen va störtstkön. Har säkert sett vassare bilar, men det är skoj att någon vågar "sticka ut". Tycker m3:ans 18 tum original är så j-a fula, tyvärr. 19 tumarna passar bättre, men inget sitter finare än ett par 547 Hre Fälgar, totalt brutala... |
|
|
Det tråkigaste med HRE är att dom kostar typ 50000:- plus frakt moms och tull :( Plus däck för runt 14000:- MVH Patrik |
|
|
Patrik: Jag har ju fått priser på HRE 841r (vilket är den dyraste fälgen) på c:a 42k inkl frakt... Och tull betalar man ju aldrig ;) |
|
|
Fast jag gissar på att du räknar dollarn i 7,5 ;) Saken är den att det har blivit svårt senaste tiden med att fuska in saker man kan aldrig skita i den kostnaden för tänk om man inte har dom extra 30% redo. Då blir det jobbigt :( Men om man räknar lite så här typ Fäglar 5600 x 7,9= 44240:- Tull 44240:- x 1,045 = 46230:- Moms 46230:- x 1,25 = 57790:- Däck 14000:- + 57790:- = 71800:- På tok för dyrt enligt mig ;) MVH Patrik |
|
|
Riskok, Maila mig ang. ditt behov av slicks så skall vi se om det går att ordna. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.