|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja vad ska man skriva... Här är i alla fall en länk med lite bilder på min bil. Länk MVH Patrik | |
| Ser bra ut !!! | |
|
Snygga fälgar...Väldigt snyggt med lite kolfiber :) Mvh |
|
hampe m3 |
mkt trevligt godis där, även om fälgarna inte riktigt va i min smak, få fälgar e så snygga som org 19" arna, kolfiber detaljerna e riktigt brutalt. |
|
Razvan Terme: Ja behöver ju bara mina blinkers nu ;) MVH Patrik |
|
|
Lite "pimpiga" fälgar för min smak kanske, men kolfiberdetaljerna var läckra! |
|
|
Snygg bil, men jag tcyker också att original 19" är mumma!! Snyggt med lite kolfiber. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Det ska vara bling-bling ;) Alla andra M3:or är Race. Vill ju inte ha som alla andra ;) Fälgarna är Iforged Daytona i 20" MVH Patrik |
|
|
Då skulle du kört detaljer i vitt guld och inte kolfiber ;o) |
|
|
Snygg bil och detaljer men hu vilka hemska fälgar. Pimp my ride stuk. Tacka vet jag orignal 19" Mvh Jonas |
|
|
iForged är FIIIIIIIIIIIIINA Lite e46fanatics över det hela We like ;) Blinkers var det ja Mvh |
|
|
acey: Nej tack inget guld för mig. Om jag säger så här. Inte har jag på mig samma skor när jag springer som jag har när jag går ut. Jag har original kvar samt ska köpa CSL fälgar inom kort. BMW-Jonas: Nu är det show men det finns fälgar för go också... R-däck finns inte i 19" tyvärr. Razvan Terme: Helt rätt! iForged är något av det värsta och görs enbart efter dina egna mått. BBS LeMans har jag redan haft på min S2000 så vad skulle jag annars haft? HRE är precis samma som iForged men på tok för dyra. iForged kostar ju redan nu som 8 par BBS LeMans med däck och dom ser bättre ut live. MVH Patrik |
|
| alltså iForgeden... | |
|
Riskok. Vad är det för däck du söker? För bana? |
|
| Vet inte riktigt än... Men har redan en däck gubbe ;) | |
| riktigt snygg...fattas bara en liten läpp till fronten | |
|
Dom sakerna känner man igen :) Kul att du blev nöjd med allt. Angående däcken så säg till om du ska ha r-däck i 19". Bara att slå en signal. MVH / Jacob |
|
|
bmw_jerry: Har hört ett litet rykte om att en CSL front är på G :) MVH / Jacob |
|
|
Riskok, Kul med en liten annorlunda bil. Helt OK fälgar även om polerade HRE är snyggare... :-) Vad är det för coil-over kit som du har monterat? AC Schnitzer race kit eller något annat (ser ut som Bilstein stötdämpare)? /RS2 |
|
|
RS2: Han köpte mitt ACS Racing Suspension. MVH / Jacob |
|
|
Riskok " R-däck finns inte i 19" tyvärr". M3csl har detta orginal,kan vara svåra att få tag på till vettigt pris. Är det en kopia av Magnus bil du ska bygga?. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.