|
|
|
|---|---|
|
Var å tittade på den i helgen, bortkastad resa. Krockad vänster bak/sida?. Sprickor där list slutar mot dörr på vänstersidan, började bli lite rost, dåligt lagat kanske... Ljusbeige inredning, ganska sliten. Ingen servicebok på plats, ska skickas i efterskott, enl säker källa ej komplett. Inget reservhjul. Förklaring: "man måste ha 17" eller 18" reservhjul till en m3, för att det är för stora bromsklossar, så man ska ha med sig en punkteringsspray istället..." Står på ATLAS BIL på sissjöns industriområde. Någon som har tidigare erfarenhet av den firman? | |
|
Jag såg den på bmwpower tror jag. Det konstiga där var att man kunde välja om man ville ha den i speciallacken turkos eller originallacken avusblå. Jag förstår inte riktigt. Det skilde ett par tusen i pris om man ville ha speciallacken (vem fan nu vill ha en turkos bil). Skumt. |
|
Marquez |
Har haft uppe det här tidigare. Denna bil har gått i Linköping förra sommaren, då jag intresserad av den, men när killen sa att det inte fanns någon servicebok för att han aldrig importerat en bil tidigare backade jag på affären. Den har bytt ägare ganska nyligt om jag inte minns fel. Enligt en tidigare annons skulle de vara en Indivdual därav den konstiga färgen. -Mackan- |
M-3 |
Hej.. Det är min gamla bil ni pratar om och jag har haft den sedan 98 06 då den blev importerad av en bilfirma,och att jag skulle ha sagt till NÅGON förra sommaren att den inte fanns s-bok den ljuger.. och bilen är KNAPPAST en indvidual men däremot omlackerad JA och det seriöst.. alltså även innvändigt.. OCH DEN ÄR INTE KROCKAD VÄNTERBAK,men det var däremot färg på listen bak för att någon jävel hade repat bilen så jag fick lacka om hela bilen... |
Marquez |
Då kanske det finns mer än en Turkos M3'a med 18" Och den killen jag pratade med som bodde i Linköping hade då ingen servicebok på den... Men men jag kan ju ha fel, Ursäkta i så fall "M-3" -Mackan- |
M-3 |
Din ursäkt är godtagen... får väl be lite om ursäkt själv över min något arga ton,men jag blir så J...la förbannad när jag läser en massa skit som inte stämmer,,trots att jag inte äger bilen längre. Mwh |
M_5 |
Jäg var och testa denne bilen for ca. 1mnd sidan. Jag syns den var i pässe bra skick. Men lacken var helt jævlig. Interiøret och setene var meget pene. Det han mente med en avusblå eller turkisfärgen var at han også hadde en 95mod Avusblå M3 till sälu. Mvh. |
ALI |
denna bil blev besiktigad förra helgen utan någon som helst anmärkning , bilen rullar dessutom i smålandstenar av en lycklig ägare dessutom så blev bilen godkänd för 2 veckor sen på "Mtestet" och du som påstår att du va i GBG sluta snacka skit , bilen såldes för 2 veckor sen .så det e konstigt att du va i gbg i helgen o kolla på den M-3 hur går det med din Audi ? |
ALI |
"M-3" var o köpte en ny m3a idag en hellrot 96a med all utrustning ganska sjust pris |
M-3 |
Hej Ali.... Jo AUDI monsret rullar på,men det går trots allt inte att jämföra med en "vrålsänkt" M-3,men tanten tycker ju att AUDIn är bäst,för ju slipper ju pattarna slå henne i ansiktet hela tiden:):) |
ALI |
"m3" du får åka ner en sväng nu när det blir bra väder så kan vi gå ut o bärsa lite du fick väll mitt nya nummer? ha det gött |
M-3 |
låter som en bra ide... och jag vet vem som skulle få bjuda:):):) Ha det och sälj monstret åt mig.. hej |
Sphinx |
Tjenare alla monsterdiggare! Jag äger den avusblå M3an som såldes på Atlas. Jag köpte den för ca 2 veckor sedan, bilen funkar som den ska och jag fick 17" vinter o 18"sommar på köpet. jag tror jag gjorde en bra affär pg a full s-bok och bara två tidigare ägare , bilen importerades tidigt 96 ifrån tyskland. 150 000.- fick jag betala. MVH Sphinx Porsche rules in the summertime. |
| Grattis! | |
Sphinx |
Tackar!!!! Jag hoppas bara jag får behålla den? Man blir för fan mörkrädd när man läser om alla stölder av M3or. Sphinx Porsche rules in the summertime. |
ALI |
så du e nöjd med din m3a avusblå man får väll grattulera hur e det med dig annars då j? hoppas det går bra för dig på ditt nya jobb o lycka till i framtiden , ha det bra o ta hand om er |
ALI |
såg dig på stan igår , var du på bio? |
|
Sphinx, Du får nog se till att ha riktigt bra koll på var du ställer bilen, M3 speglarna finns snart i var mans hem, likaså hjul, M3 lister etc. Jag har tyvärr erfarenhet :-( Gasa på ! /Robert |
|
Sphinx |
Va ska man säga? det är bara att hoppas på det bästa. Jag parkerar utanför mitt fönster o jag har larmat speglarna, men vad gör det!? Vill dom ha dom så tar dom speglarna ändå. Mvh Sphinx |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.