|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Svårt att säga, men när de nu har ett klart mål (8,11 för cayman) så har jag svårt att tro att det blir långsammare än så. |
|
| vad gör csl:en den tiden på... visst nu har bmw en tid att slå...det återstår att se hur dem lyckas | |
|
Här kommer purfärska bilder på nytillverkade Z4M redo för lite sista minuten testande: Länk Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
9000 maxvarv ! Mums :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| tycker itne att det ser ut att vara nån större skillnad utseende mässigt..är rätt besviken faktist | |
|
Besviken ????? Det finns inget behov att ändra på något som är perfekt från början !!! :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Hobbe Z4, Vad får dig att tro att den varvar till 9000 rpm? Om intrumenteringen är samma som i övriga M-modeller så har varvtalsräknaren ett variabelt varningsfält med gula och röda LED som inte syns i bilden. /RS2 |
|
|
RS2 Mätaren går till 9000 varv, men det blir säkert ett varvstopp vid välkända 8100 varv. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Det kommer alltså att bli samma 343hk motor i Z4M som redan sitter i E46 M3? /Micke |
|
|
Officiell fakta från BMW UK: E46M 343 hk motorn E46 CSL bromsar E46M diff 18" fälgar Hydralisk styrning (ingen elektrisk längre !) Grundpris (UK) £42K Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
Njuren |
Biltillverkarna sparar på krutet in i det sista, 750HKs M-motorn finns säkert redan men släpps av taktiska skäl 2015....så e det med allt.Tex När pentium2 kom fanns redan dagens processorer hos tillverkarna färdiga.. BMW - i nöd och lust? |
| visst är bilen snygg men en annan front spoiler skulle ju itne sitta fel..den på bilden ser så liten ut och inte som m-spoiler | |
|
En Coupe till mig om några år tack :-) fina bilar Z4 orna!! Mpower |
|
|
Verkar bli vanlig manuell låda, ingen SMG som standard alltså: Länk Tycker den ser väldigt bra ut, svårt att göra Z4 snyggare än den redan är :) //Chrille |
|
|
betan och chrille , Kul att fler kan det här med bilar :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Z4M & Cayman kommer nog gå många hårda matcher framöver - mkt trevliga bilar båda två :) Cayman test... Länk |
|
| Ful fronstspoiler som fan ! | |
| Tycker faktiskt inte alls om den så mycket. Bakdelen ser tunn ut, borde gjorts fläskigare. Några 55 kiloEuro skulle jag aldrig lägga på den. | |
735 |
Länk Inte speciellt stora skillander som sagt. Z4M är riktigt snygg bakifrån med sina 4 utblås. Fälgarna tycker jag bär spår av Z8:ans. Någon som håller med?? BMW-förare älskar oftast! |
| den känns bara lite för diskret | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.