AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.067

Lite horsepower BMW E30 (Gothenburg by night)

Här finns det lite krut under huven Länk
gå in under projekt, välj "Gothenburg by night".
Obs: 150mb stor, men väl värd att vänta på.

mvh
Micke
parolof
svårt att se tjusningen i idioter som leker på allmän väg, men bra producerad film var det:-)
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Jo snyggt producerad. Men jag börjar tröttna på allt burnande alla jämt ska hålla på med. Det säger sig självt om man har en BMW med 800hk. Ja då vet ALLA att det går att burna. Därför behöver man inte visa det utan kan ägna sig åt något annat. Omoget. Men så är jag ju hela 26 bast oxå. =)

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Cool film!!
Härligt ös i bilarna va de ju också,spciellt beemern!

Men varför bygger man sånna bilar? jo,för att ha kul med,och de e klart man ska utnyttja alla sina 800hk,kanske fel att göra de på allmän väg,men de är kul!!
Skulle gjort likadant själv om jag hade den bilen...omogen? ja kanske de...:)
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det var ju ett snyggt bygge med E30in, men de körde ju som riktiga idioter.
I lundbytunneln dessutom, där finns ju kameraövervakning dygnet runt.

Dessutom så är det ju synliga regnr och ansikten i filmen, undrar om någon blev av med kortet?

___
Läs begagnatguiden!
Länk
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Länk

// Mvh Andreas

Min 540i6
Länk
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Det är töntigt, håll sånt här på proffsigt arrangerade racebanor, men häftigt bygge! Kanske lite osmart med regnummer, hade jag plockat bort i.a.f. Imponerande BMW och ännu mera imponerande vore det att hålla det innanför grindarna till Motorbana!

Den nya kärleken: Länk

Mvh:

Zoltan
Om man bortser från att det hela utspelar sig på offentlig väg så är jag IMPONERAD!
Jävlar i havet vilken film!!!
Killarna bakom kamera och redigering VET vad dom gör. Ljussättning på denna nivån är minst sagt PROFFSIG!
Jag gillar egentligen inte denna typ av film men denna var BRA!

///Micke
Min cabbe:
Länk
Alla ni!

Självklart gillar ingen av oss hårdkörning på allmän väg men för det mesta va jag såg så var det inte ingen annan bil ivägen!

Självklart försvarar det inte snabb bil färd men samtidigt ser jag dagligen inlägg av er alla som säger att efter 170++ drog f-datan 2.1 istället för 1.7

ni undrar över eran bensinförbrukning och varför kopplingen är slutkörd när ni efter 1-6 månader sitter här och skriver varför är den/det slut en idiot körde förbi mig.

Kan vi ta det här för en gångs skull svälj er dubbelmoral, tänk inte så mycket på vad andra gör! Har ni så mycket tid över tänk på er själva istället!

ni tycker er själva ha kontroll när ni kör för fort vare sig det är 115 eller 215
det är jäkligt lätt att argumentera mot f-körning men tänker ni efter sitter nog de flesta och kör 140++ på E4:an sen om ni har 333 timmar på AB
spelar ingen roll behöver inte vara ditt fel för att du sitter i räcket!!

Som ni ser är det inte lätt att vara rätt och rätt spara på snacket.
Djupt!

///Micke
Min cabrio → Länk
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Visst, jag kör heller inte lagligt alltid, men står heller inte på tvären i Lundbytunneln (inte rak) eller dränker mig i rök på tvären på Älvsborgsbron (hade han sett om nåt hade kommit?). Det kan ju komma en annan dåre som jag i kanske 140-160 när det är så bilfritt... står det nåt på tvären i tunnen, kan det bli jobbigt.

Absolut inget moraltjaffs, låt de göra det, förstår att det är ballare, lite som basejump, men det vore lite smartare att visa film från bana/fält istället, detta uppmanar unga ju.

Annars är det mycket imponerande bygge!

Mvh:

Zoltan
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Det hade varit kul och se bilarna på bana och se varvtider jmf med STCC tex. 800hk mot 300hk... Utan avancerat chassie och slicks hade de inte hängt med STCC är min gissning.

Vad är toppfarten tro? Med rätt utväxling borde de kunna nå 350-400.
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Väldigt underhållande film samt proffsigt på alla sätt och vis.

Mvh Danne

-Never feel sorry for yourself.-
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
LÅt pojarka ha roligt istället för o gnälla...

ni är ju bara avundsjuka för ni inte har 800Hk! :) ja e omogen, ja vet!

_______
/Chrille
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
delerium* >> hmm... ??? Delerium på riktigt??

Grabbarna har koll!!! Fan så kul å se folk som kan hantera bilen ordentligt.. å jävlar vilka bilar sen.... WOW
Heinz keller.

Du kan argumentera mot mina svar hur länge du vill.

Men i slutändan kommer du inse att jag har rätt även fast jag har fel!!

det är inte rätt att köra som en dåre men samtidigt vet jag att jag är uppe i samma hastigheter precis som du! sen om du försöker hålla hastigheten är det bara bra tycker jag!! oavsett om man har 250 eller 800+ hk så kommer man lätt upp i olagliga hastigheter

Sen skriver du att grabbarna har koll!?

Hur vet du det? abbonerade du E4:an?

Jag är verkligen ingen moral tant och självklart gillar jag att det finns sådana!

För vi människor behöver ständigt påminnas om vad som är sk. "rätt" och "fel"
deejaywasp:
Jag erkänner att jag är enormt avundsjuk (:
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Tyckte oxå att videon va fräck.
E dom inte farligt nära väggarna när dom snurrar runt? Speciellt Vipern på uppe på den där bron.. .hehe

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Jag är mera avundsjuk på deras möjlighet att bygga nåt sånt än själva bygget, hade jag haft de resurserna, hade jag byggt nåt med "Rött". Sen hade jag säkert provat även den på vägarna, men framförallt kunna ställa upp i långlopp eller annan kul racing.

Att jämföra med STCC är helt fel, det är ju helt andra förutsättningar, kapa ett antal dl. från motorvolymen o dumpa turbon, lägg till ett varvstopp, då kan man börja jämföra.

Mvh:

Zoltan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.