AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
409

Krockade med en -97 M3:a!

Danne E
Hej krockade min 318i -83 för några timmar sedan med en -97 M3:a... och undrar om någon vet hur mycket man får för en sån (318) från försäkringsbolaget? De lär ju knappast laga min! Det var inte mitt fel som tur var!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Oj vad hände? Stora skador?

Men annars som du säger så bekostar dom nog inte lagning (såvida det inte bara är att byta en lampa). Ingen aning hur dom värderar men vad jag har hört från folk så ska man inte ta första budet som oftast är ett skitbud utan det lönarsig att tjafsa med dom!
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
En såpass gammal bil lär de knappast etala lagning för om det inte är av mindre karaktär såklart.
Tror knappast på mer än 10000 kr för en 318i -83

Om den är stylad eller trimmad och du har kvitton kan du få extra utlägg för det tror jag.
Farsan fick det när hans förra 525tds -93 blev stulen (men det var ju stöld så jag är inte säker)

Lycka till!

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
Danne E vad hade M3-an för reg nr.? Undrar eftersom jag sålde min för två veckor sedan till en gubbe som verkligen inte kunde köra!
Hur gick det med M3:an?

Ola

Danne E
Grejen är den att M3:an ägs av min granne och han köpte den ny! Vi krockade här på gatan! Den är alltså svensksåld, gubbkörd, fullservad och har 5500 mil på mätaren! Snacka om otur! Finare M3:a har jag aldrig skådat innan smällen iaf!

Kan säga att min bil kommer de ju garanterat att lösa in! Det går inte så bra att köra den! Hans kommer de att laga, framskärm, huv och spoler gick på den vad man kunde se, resten får man väl veta sen.
Hoppas den inte vart ramsne eller nå såna där otrevliga saker MvH Mr-speed =))

Danne E
Hoppas inte jag heller! Men med tanke på hastigheten och det som syntes på bilen så tror jag inte det! Men man vet ju aldrig!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.