|
|
|
|---|---|
| Står i valet och kvalet, skulle vilja höra lite åsikter. | |
|
Jag tycker inte att 19" passar på E36:an, då måste den nästan ha ställbart chassie så du får ner den, den blir 1m hög vid kjolarna annars:) + att det nästan ser lite för stort ut på nåt vis, men det är ju bara min åsikt. Jag hade 18" på den gula, och det va snyggt så länge den var riktigt låg, var inte speciellt snyggt när den var hög. Jag har bara 17" nu, inga supersnygga fälgar heller men det finns en kille istan som har breda snygga 17"are, och MYCKET sänkt, det tycker jag nästan är det snyggaste....Annars tycker jag 18"are. Bilen:Länk /Henrik |
|
| Tror att valet av profil på däcken påverkar utseendet en hel del också.. | |
hampe m3 |
ett par breda skysta 17" ser riktigt bra, 18" ser väll ok ut medans 19" ser ut som ett par rullande olje fat. Fast ja lägger min röst på GT/Cab fälgarna, ser otroligt bra avstämt ut i mina ögon. mvh hampe |
|
Hampe: Du läser mina tanker! Precis vad jag håller med om. Bilen:Länk /Henrik |
|
hampe m3 |
M3_LOVER, kul, i vanliga fal blir man ju tok sågad, helst ska det va så höga/smala/biliga fälgar som det går, gärna ihop m några däck av biligaste sort. Har väldigt svårt att förstå Dyr/exclusiv/ovanlig/Top of the line bil m några snik fälgar i 19" * cyckel hjul. Vill bara pointera att det ej e riktat mot tråd skaparen utan bara en almän bild ja fått efter åtskiliga timmar på blocket/garaget mm Mvh hampe |
hampe m3 |
M3_LOVER ah det e du som har den bilen, roligt när man kan dra streck mellan användarna på forumet o bilder på bilarna som brukas, stilig vagn. mvh hampe |
|
jag tycker 18" passar bra. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
Hampe: Tackar. 19" passar dock mycket bra på M3 E46. Passa nog bäst skulle jag vilja påstå. Den blåa trimmade m3.an, en -94, med breda OZ fälgar tycker jag har ett underbart snyggt stuk alltså. Går inte att få snyggare. Det tråkiga är att jag måste byta fälgar (till bredare) och ställbart chassie om jag ska få så. Dyra leksaker det, men man hinner ju spara nu, och till våren är man så het så då kan man nästan köpa vad som helst:) Ska ställa av i morgon eller Torsdag nu f.ö. Ussh ussh ussh vad tråkigt. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Jag åker på 18" tycker de är jävlig snyggt iaf! Dom passar bilen! Länk |
|
|
STOFFE: Ja, det håller jag med om. Snygga 18" och sänkt bil, då passar det jäkligt bra. Ja, ok då:) 18"are passar faktiskt, men den måste allt vara sänkt då, blir för hög annars. 19" däremot tycker jag ser lite konstigt ut. Bilen:Länk /Henrik |
|
|
Det här tyckte jag faktiskt såg kanon ut !! Länk Den vore inte helt fel faktiskt.. Mvh Jimmy |
|
|
Jemej: Ja den e ju så jävla snygg, dom fälgarna är ju GULD alltså...bilen med för den delen, men håll med om att det inte ser ut som 19"!! Ser mer ut som 18", ähhh, jag kan nog lägga ner det här nu, det är snyggt med 22" bara det är kromade, djupa splittfälgar så:)) Bilen:Länk /Henrik |
|
| Länk | |
|
Hur mycket kan man sänka en orginal M3 om man kör med 19"? Vilken sänksats är lämpligast? |
|
|
Ställbart! Bilen:Länk /Henrik |
|
| min förra e36 var hade jag 19". den var sänkt 60 fram o 40 bak. | |
|
Hade 19t PÅ min Förra E36 Cab med! Hade Då Inte velat haft 18! !19 passa Perfa!! Bilder!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.