|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Richie L |
E30 verkar vara populär att skrämma upp. Skulle vara ballt att se bilen nån gång. Själv kommer jag trimma up min 540 med chip och filter bara. Har inte riktigt råd med annat just nu. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Jordbro är kanon! Jag körde skiten ur några där i helgen. Var i arninge och kollade där. Det sög hårt, dåliga raksträckor, rullgrus, mycket trafik och TRÅNGT. Nästa gång ska jag testa brostugan och kolla vad som häder där, för arninge SUGER. Kom ihåg att bilen aldrig är bättre än föraren. |
|
Richie L |
JohnD Har också vart i Arninge men missade jordbro i helgen. Ska kolla in brostugan snart jag med. Vore ballt om man kunde komma ett gäng BMW´s för i Arninge t ex så har det varit tunnt med sådant. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Var ligger Jordbro och Arninge? Nån som vill dela med sig av sina kunskaper? //Koffe |
|
518i slow mobil |
Ok, vet bara vart jordbro ligger. Ca 3 mil söder om stockholm. Kommer du från stockholm så åker du mot nynäshamn och svänger av vid avfarten Jordbro, sedan kör du bara mot Coca Cola fabriken och sedan i i industriområdet, efter du åkt därinne ett tag så hittar du folk som ska köra/titta på..... Gasen i botten, mätarn i toppen BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
Richie L |
Koffe Arninge är E18 mot norrtälje. Folk samlas vid stora coop parkeringen och snackar och rejsar. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Sweet... tack grabbar =) Är det några speciella dagar som brukar gälla? //Koffe |
|
Richie L |
Arninge är på lörda kvällar 21.30 Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.