|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Sommaren närmar sig och det är dags att börja använda pärlan på allvar .Några här som brukar hålla till vid exempelvis brostugan mm. Vore kul att träffa lite folk irl. | |
| Jag kommer besöka Brosatugan i år. Skillnaden mot förra året är att ingen kommer att kunna lista ut vem jag är eftersom jag numera har en alldeles (nästan) vanlig coupé. Förra året kom jag iofs aldrig, men alla skulle ha förstått sambandet ifall jag hade dykt upp med en hottad Compact | |
| Skulle faktiskt vara riktigt kul med en ordnad www.bmwpower.nu träff. Vi är ju spridda över landet men en kväll vid brostugan vore ju toppen för oss stockholmare i alla fall | |
|
Skulle verkligen vara kul om det gick att ordna en träff för hela bmw power. Vad sägs om att försöka samla ihop ett gäng när vädret blir bättre och ta en tur till brostugan till ex. |
|
|
Hej alla! Jag kan säga att en träff är "under konstruktion".. Har pratat med BMWPower om dom var villiga att köra en officell träff, men dom avböjde tyvärr.. Vänligt men bestämt. Jag har kollat lite tillsammans med netsix om plats, han hade "tillgång" till en flygraka i Sthlm trakten... Som sagt, det är på gång.. Det kommer komma upp en tråd gällande önskad tid, plats osv... Ha det!! //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
| Lunda (Nordöst Uppsala) borde väl gå att använda? | |
E30Mpower |
Håller till i sthlm´s området, brukar försöka komma till brostugan så ofta som möjligt under sommaren! I år kommer det att vara roligare med tanke på div installationer som har gjorts och är på G! /F |
Richie L |
Trådstartaren här med nytt nick. Behövdes en uppdatering. 528ia är alltså Richie L numera. E30MPOWER Är det du som har en svart m30 man hört lite om Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Lunda är nog inga problem, det kan nog jag fixa. Mvh Ingo E39 nu med 17" vinterdäck. |
|
|
Jag e på. Var på några av BMW CS Måndags träffar förra somaren... \H No Guts No Glory |
|
|
Jag tror BMW klubben brukar ha träffar varannan måndag vid brostugan eller nått??? M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Var ligger brostugan nånstans? Är det folk där alla kvällar i veckan? | |
Richie L |
Vore ju trevligt om BMW klubben hade träffar varannan måndag, nån som vet säkert? Funderar för övrigt starkt på att bli medlem i klubben. |
| Preben har helt rätt (fastän han borde skruva ihop en bil istället för att skriva här) BMW CS Stockholmssektion har träffar på Brostugan varannan måndag. Kolla på www.bmwcs.com under sektioner för mer info. | |
| Var ligger brostugan? Ligger den vid bron över till Drotninghoom???? | |
| Drottningholm-menade jag | |
|
- roobe. Jepp. Precis när man passerat den första bron (Nockebybron) av de två broarna till D-holm ligger det ner på vänster sida. Det är ganska svårt att missa tror jag.. Mvh / Micke R |
|
E30Mpower |
Richie L! Det beror på vad du hört? Kan mycket väl vara det. Jag var förövrigt på brostugan en måndag förra sommaren och det var inte alltför många bilar där (ca 5-6 st) inte alltför kul. |
518i slow mobil |
Det brukar vara lite fart ute vid brostugan, men det kanske har upphört lite lätt.... Annars brukar man åka ute i Jordbro på onsdagkvällar kl 2100, men bara ibland... oftast e det dött dör med... lite synd e det.... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
Richie L |
E30Mpower Om du har samma nick på zatzy så läste jag lite om din bil. 450hk? |
E30Mpower |
Stämmer jag har samma nick på zatzy! Men 450 hk är vad drivlina klarar jag kommer nog ladda lite mindre plocka ut ca 350-375hk, ska gå att köra till och från jobbet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.