|
|
|
|---|---|
|
Varför kostar IPod interfacet mer till E90:n än till E46? Är det andra delar eller vad är det som ingår? /JP | |
| Är det någon som har prisuppgifter ang eftermotering på Ipod biten ? Jag har legat på bmw men det går lite segt ! | |
|
Har för mig att det tog ca en timme på BMW-verkstad att montera Ipod-interfacet på brorsans E46. Timdebiteringen varierar naturligtvis beroende på vilken verkstad man anlitar. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
När man beställler en ny bil ska man lägga till den funktionen redan i beställningen eller kan det bara göras i efterhand? Har ingen ipod i nuläget så jag kan inget om dom men funderar på att skaffa en för att ha i bilen. Jag har ca två veckor på mig att komplettera utrustning på bilen jag beställt och då vore det ju smart att planera för ipod redan nu och inte om ett par månader när bilen levererats. Säkert dumma frågor men vet man inte så vet man inte och då lär man sig inte om man inte frågar ;-) |
|
|
Petter, blir det 330xi touring igen? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Sörpan Nästan, 330xd touring ;-) |
|
|
Jag använder Dension ice->Link Plus i min bil. Funkar mycket bra tycker jag. Med Densions kit kan man använda rattknapparna för att byta låt, man får artist/låtnamn på radiodisplayen och kan spela/välja alla spellistor som finns på iPoden (till skillnad från BMWs lösning som bara kan spela de första sex spellistorna) med mera. Mycket bra pryl, tycker jag. Länk |
|
danny69 |
BMW:s lösning visar väl inte låtnamn i displayen heller? |
|
Nej, inte på E46 i alla fall. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| bara köpa Fm sändare. Funkar perfa! | |
danny69 |
Precis vad man vill ha i sin BMW, en fm-sändare som ger susigt ljud och ingen styrning ifrån rattfjärren. |
| Har man inga krav på ljud är en fm sändare en enkel och snabb lösning iaf... | |
|
På förenade bil gör de reklam för denna; Länk Någon som vet om det fungerar med Navi pro + dsp logic7 |
|
|
Den här skall funkar bra ta en titt !! Vet en arbetskolega som har den och är mycket nöjd. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.