|
|
|
|---|---|
|
Tjoflöjt folket! Blev tipsad om det här sidan av en kompis, eftersom jag kör bmw 318. Var inne på biltema för några dagar sen med en kompis, och då fick jag kicken, att nu ska det stylas! så försöket bli på en bmw. Eftersom, jag har kollat runt här lite, och tänkte börja köra den mer Kupé stylingen innan jag börjar tänka på kjolar och så, men att köpa in saker och ting ska iallafall inhandlas, skickas på lackering, och sättas upp så småningom. Inhandlat till kupén är inte värst så mycket, har varit runt på lite styling affärer, men aldrig hittat min profil bland det, Så min fråga är. - Sätesöverdrag / förslag. - Mätartavlor / Även krom ringar runt om - Övrig kupe styling. - Brist på annat! kom med förslag inom kupén Även utvändig styling, bara ös på med styling! den ska bli en fräck bil för en 18 årig kille som e lätt gasglad! :-) Hoppas på många svar! MVH / Ahlgren. B m w R u l e s | |
|
Prova kolla med sök funktionen på forumet så hittar du nog svaret på många av dina frågor. Mvh/ Daniel |
|
|
klä om dörrsidor å hatthyllan till nån fräsh färg. sätt i skinninredningen. stoppa i ett par mätare främför växelspaken. fixa iordning tyget i golvet så att det är fräscht. ett par schyssta mattor och låt det dofta fräsht i cupèn så är det klart invändigt =D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.