|
|
|
|---|---|
| Någon som har en bild på hur sådana kan se ut? | |
nxv |
kolla min länk, jag har ett par. Bilen på G: Länk |
|
Om det är M stolarna du menar ser de ut så här. Man sitter så otroligt skönt i dem. Sitter faktiskt bättre i E30'n än i Z3'an. Länk /Fredrik |
|
|
Det här är Recaros sportstolar: Länk Det är "BMWs" sportstolar som Fredrik M länkade till. Säkert Recaro som tillverkar dem också. Båda fanns original till E30. Personligen gillar jag BMWs bäst. ///BMW - Was sonst! |
|
| Här är ytterligare en stol: Länk | |
|
Tackar för länkarna! Idag ska jag åka och kika på dylika sportstolar. :) |
|
| Fredrik: Jag instämmer, man sitter riktigt bra i de där stolarna | |
|
Tja! Men måste det vara M-klädseln för att man ska ha BMW's sportstolar? För jag har såna som Fredrik M länkade till. Fast jag har sån klädsel som "nxv" hade innan han klädde om stolarna till skinn. Så då har jag Bmws sportstolar? ** " BMW - Vägarnas Konungar " ** |
|
|
Sportstolarna är sportstolar oavsett vilken klädsel de har. Ja, du har sportstolar. ///BMW - Was sonst! |
|
|
aha okey, då förstår jag. diskuterade det men en annan bmw kompis, men vi kom inte fram till nått vettigt :) Men jag håller ju med om att dom är bra sköna att sitta i. Skulle dock behöva en ny klädsel till förarstolen som ja förmodar att några fler behöver byta i sina E30:is :) ha de gott ** " BMW - Vägarnas Konungar " ** |
|
|
vi med is har finfin klädel (trots 28800 mil på min) Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.