|
|
|
|---|---|
|
tjenna ja o en polare ha varit o kollat på en 518 -95a idag med 20 tusen mil.import,. kan få den för 22 tusen. va en hel del rost på den i dörrar bagageluckan,motorhuven, annars fullutrustad innuti. ha aldrig lyssna på en 4 cylindig bmw innan, men tyckte ja hörde lite tickande hela tiden när den står på tomgång. är det lurigt o köpa den bara för detta? bra pris annars, en hel del jobb med rosten för den delen oxå. lite klonkade i framvagnen hördes oxå, men inte så dyrt o laga. | |
|
ticket är nog bara ventillyftarna som låter lite, hade lyftar tick på en av mina tidigare bilar..en mb då visseligen men ja slog i omega å de försvann=) Full gas Spar tid... |
|
|
Det är inte riktigt så enkelt som 525tok säger. Jag rekomenderar dit varmt att läsa på lite mer om M40 innan du beslutar om hur du ska göra med bilen. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Annars så sitter det ju M43 i en 95:a, ej att förväxla med M40... | |
|
självklart.... fel av mig. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| svårt o veta om det är stort fel eller ej. framrutan en spricka i. sen rost lite överallt, bagageluckan måste bytas helt klart. sen ticket i motor. plus klonket i framvagnen är det värt 22000 ändå? | |
|
Jag skulle nog köpa en äldre bil i bra skick istället. Rost är sällan så enkelt att fixa som det ser ut. Klonket i framvagnen kan i värsta fall vara en hel del som är glappt och måste bytas( på min bil har jag bytta alla stagen för å få det tyst). I värsta fall: rostlagning plus lack ~10000:- framvagn ~5000 framruta ~1000:- (självrisk) Summa: 38 000:-. Frågan om den då är så billig? |
|
|
det är sant, kosta alltid när man ska laga, man måste ju tänka så oxå. annar va det skinn va som ny innuti. fatta inte hur den kan vara i så dåligt skick utanpå.säkert lika bra o hoppa köpet iallafall. |
|
|
vilket bolag har billigaste självrisken på glas? kollade folksam 1700 kr ska dom ha. |
|
| du skrev 1000. vilket bolag ha det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.