|
|
|
|---|---|
|
Tjena undrar om smt6 funkar bra på en m20b25 med turbo? nackdelar? fördelar? //jocke | |
|
sök (oftast dåligt enligt dom flästa) mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| Smt6 kan vara ett väldig bra sprut om man kopplar och mappar det rätt. Klart att rekomendera för turbo bygge med normala effekt uttag, upp till 1,0 i ladd. DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT MVH T | |
| håller med berging smt6 har nog fått mycket skit för att folk som inte kan det har gjort fel å då snakar dom skit å sägger att det är ett skitsprut. men klart det inte är lika bra sopm ett "riktigt" sprut.. men har man tid och ork så är det nog väldigt vårt pengarna.. | |
| Tror att det är bättre att satsa på typ Megasquirt eller VEMS, MS är då inte nå dyrare än smt6 och 10 ggr bättre | |
| ok.. vart kan man köpa MS?? | |
|
MS är ju kanon men inte riktigt samma grej, t.ex svårt att backa tändningen med MS... Länk |
|
| man kör ju med separat tändning...typ edis då går det backa tändingen betydligt mer än med smt6. Visst kan det vara lite knepigt att koppla in men det är ändå värt det om man får ihop det. | |
|
Varför backa tändningen så mycket??Man förlorar bara effekt!Försök sänka laddluftstempen i stället.Det finns många sätt. Tja |
|
| Jag ska få mitt mappat nästa vecka då återkommer ja med fakta.Även om det går åt helvete!! | |
| Man backar väl tändningen då laddtrycket kommer så att man ska kunna ladda mer vilket ger mer effekt inte mindre om den mappas rätt! eller har jag fel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.