|
|
|
|---|---|
| Lite konstigt inlägg detta men..Vi var och festade lite i helgen gick ut på ett Discotek och jag borde kanske inte tagit varken den första eller sista ölen.. Men väl inne på Discoteket får jag syn på en kille som bär en BMW jacka, blå och vit med bmw märket på och text,Williams,M3 m.m. Jag tänkte DEN vill jag ha.Jag går fram till killen (känner ej han) och säger att jag vill köpa hans Jacka för 300 spänn, han säger ju givetvis nej så jag erbjuder han 500:- Han tvekar lite och säger att det skulle bli för kallt för honom att gå hem utan jacka..Så jag säger att jag kan träffa han dan efter på stan.Sagt och gjort jag åkte dan efter till det bestämda stället och där står han med jackan i en kasse...Och affären blir gjord. Så nu har man en BMW jacka oxå och man köpte den på fyllan och villan (killen kör inte bmw han hade köpt den i Tyskland för 1 månadsen) :) | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Såg samma jacka i Kumla för ett tag sen det finns under inlägget "Paraply", du har nog fyndat är betydligt dyrare i de svar jag fick. Men jag tänker inte supa mej full för att"lura" av ägeren den om jag skulle se den igen:-) MVH Hasso |
sebbe_bmw |
Har själv en blå BMW jacka med märket på ryggen och Z3M på magen + massa BMW märken överallt.. Fick den på en fartyg nere i Tyskland av en snubbe som tyckte min 540 va fin! Sebbe |
|
Vill också ha en BMW jacka.Ingen som vet om något företag som tillverkar BMW jackor????? Mvh Ricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.