|
|
|
|---|---|
|
Är fruktansvärt sugen på att införskaffa Rondells Hamann Design 72 fälgar. Är intresserad av 8,5/10" X 17. Har hört rykten om att de inte tillverkas längre :( Vet någon här vart man kan få tag på dessa? Någon som känner nån som ska sälja?? Fälgen i fråga: Länk Tack för Er uppmärksamhet! DANNE Min bil: Länk | |
|
Är du inte nöjd med AZEV-fälgarna du införskaffat till vinterhjul? Dom är väl sjyssta. Synd för dig att jag hittade en köpare till mina Rondell 72:or, som hade rätt 18 tummare för byte istället. Annars hade du fått köpa dom till vinterhjul. Förmodligen så tillverkas inte Design 72 längre hos Rondell, den finns iallafall inte med längre i deras modellprogram på deras hemsida. Väldigt tuff design på dom, men Rondells design 58 passade bättre till min nya styling av 540:an som du vet. F*n vad jag är nöjd med min bil säger jag bara, sjukt skönt att vara ute på vägarna med den eller att bara vila ögonen på den där emellan. Du känner väl likadant för din 540:a förmodar jag? Min bil: Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Tjena! Jo visst är jag nöjd... men ändå inte. Jag är lite speciell när det kommer till fälgarna på min kärra. Kan inte bestämma mig vilka jag tycker är snyggast. 18" Schnitzer har jag ju till sommaren Länk . De är jag supernöjd med. Förr förra vintern hade jag 18" Ronell 58 på min silverfärgade 540iAT, men var inte alls nöjd... Hade dem ca 1 mån. Köpte Hamann Design 72 fälgarna Länk , men sålde den bilen med dem på. Förra vintern hade jag 3.8 M5 fälgarna Länk vilka jag också älskar då bilen blir orginal brutal, det enda jag inte gillar med dem är att de ligger så långt in i hjulhusen. Jag köpte AZEV fälgarna Länk för att jag ville ha lite FETARE femekrade vinterhjul men ändå inte flashiga. Anledningen till 17" valet var för att bilen ser lägre och bredare ut. Men så var jag med brorsan och kollade på en 540 åt honom och den första vi tittade på hade just 17" Design 72 fälgar. Ruskigt snygga. Jag gillar verkligen fälgdesignen helt enkelt. Måste nog lugna ner mig lite... DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.