|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Jag är hyfsat ny på autopower har inte varit på någon träff än. Tänkte kolla om det är någon som är sugen på träff nu innan man ställer av bilarna? Jag kommer ställa av min ialla fall. Kunde vara kul att se lite bmw´s innan dem försvinner in i tryggt vinterförvar. Något intressant? mvh // rasmus | |
| Varför ställa av? E30 är ju som roligast på vintern (ok, den är ganska kul annars också)! :D | |
|
Jonas,Jonas :P Bilen ska ställas av pga att den är för rolig och det kan sluta i att man smäller, plus att den ska renoveras och donas lite med ;) Har massor av planer men sen får vi se vad det blir. Blir kanske att köra en e30 320 som vinterbil fast dock en annan. Behöver ju inte vara en avställningsträff utan som en vanlig träff vid ett kallt tillfälle? :D mvh // rasmus |
|
|
ja e lätt med... |
|
|
Inte omöjligt att jag dyker upp om jag kan :) Mvh, Kalle |
|
|
Kan jag så tittar jag oxå förbi. |
|
|
Nu börjar det ju hända grejer här, ska se om jag kanske kan få fram en polare också, dock så har han inte sin bmw hel pga byte av framskärmar osv. Någon som kan säga ett datum när det passar er? mvh // rasmus |
|
|
jag e oxå me säg bara när... Länk |
|
| Jag är på! | |
|
Jacob_M3: tog inte du lite bilder från förra träffen i HBG? när vi åkte till Larödbaden o så? Du har inte lagt upp dom på nått ställe? // Daniel |
|
|
Jag är oxå på om det inte regnar =) Kom fram till en datum så jag vet när jag kan ställa av bilen. Mvh Björn Länk |
|
|
Spajjjs: Dom på ligger på min HD och skräpar. Har faktiskt inte lagt upp dom någonstans. MVH / Jacob |
|
|
Ja grabbar vad tycker ni? En lördag eller en söndag? Eftersom jag inte har varit på någon träff innan så vet jag inte vad ni brukar göra på träffarna? Stå och snacka allmänt trams eller? :) Förslag till datum mottages, denna helgen som kommer 29,30/10 eller nästa efter det? Talk with me people. Mvh // rasmus |
|
|
Bolero: Det är bara lite allmänt tugg och inbördes beundran =) Mycket trevligt iaf!! Jag kan inte denna helgen som kommer.....Tror jag?? Ska kolla! Mvh Björn Länk |
|
|
Denna helgen är inte så mega bra för mig heller, blir bättre kanske om vi tar nästa igen ? 5 eller 6 november? Har en kompis som har köpt sig en 525I 93:a då också så vore skoj att få med honom direkt på första träffen för både mig och honom. Vart brukar ni träffas? Vid paulssons eller? mvh // rasmus |
|
|
Jacob_M3: du vill inte zippa ner lite o skicka till min mail eller nåt? Vore roligt. |
|
|
Nästa helg e jag på! |
|
|
alltså.. 5-6 Nov. |
|
|
Spajjjs: Jo, kan fixa det inom kort. |
|
|
Ska vi säga den 6:e då? runt 15? Eller kanske tidigare? mvh // rasmus |
|
|
kl 15 tycker jag blir fint. va säger ni andra? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.