|
|
|
|---|---|
|
jag skulle vilja veta hur man fa bort ryggstöd av baksätet eftersom jag ska göra en träd hatthyllan. den som finns nu är den original hatthyllan som alla e28 har och det låter skit dålig, utan bas... alltså det låter inte bra. jag har en blaupunk seattle cd spelare med rattfjärkontrol, 2 förstarkare 200wattx2 och gas 6x9" trevägshögtalare+ 2 fram högtalare pionner och 2 bassar pionner son tänker monterar på hatthyllan.... M.V.H Mauricio Villasmil M535 86 | |
| ta bort ditt dynan, skruva löst skruvarna i ryggstödets underkant(ut emot hjulhuset)fäll fram mittarmstödet, skruvabort fästskruvarna där (sitter bakom läderflärpen)då bör baksätet vara lossat, därefter tar du bort nackstöden (dra rakt upp) sedan tar du ett kraft tag i ryggdynan o lyfter hela ryggstödet rakt upp så plåtflärparna som hakas ner i hatthylle plåten lyfts ur sina fästen =voila!! baksätet är löst, bara att bygga....Mvh L | |
| Jag fortsätter på den här tråden eftersom jag tror jag snart hamnar i sitsen där jag måste ta ur baksätet. Hur sjutton lyfter man ur sittdynan på rätt sätt? Har försökt lyfta lite här och där men vill gärna lyfta rätt direkt. | |
rsarits |
Det sitter en skruv mitt fram har jag för mig, kan vara under/bakom mattan Micke |
|
Ta tag i framkant av dynan och ryck rakt uppåt. Släpper den inte tar du i lite mer. Min sida: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.