|
|
|
|---|---|
|
Tjenare!! Skulle vilja ha lite åsikter om vad de är för värde på en Bmw 530i -88 som har gått 13800Mil och är som ny. Klarglaslysen, vita blinkers, M-paket, 17" mm | |
|
13 800 mil, är det verifierade mil eller mil utan dokumentation? 13 800 mil är ovanligt lite i förhållande till modell och tillverkningsår. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Länk du menar? Låter väl rimligt om bilen är så fin som den ser ut...dvs både mekaniken som karossen är i det "förväntade" skicket.. Mvh Janne. |
|
|
Länk Nu blev det väl rätt iaf :) Mvh Janne. |
|
|
Jaha...Ett smärre datorhaveri verkar det vara för mig nu...Jag får inte upp länken hur som helst :( Får någon annan det? Mvh Janne. |
|
|
jag får upp detta: Bmw 530i -88 Insänd av Micke. 30 aug, 11:29. Ta bort, ändra, förnya annonsen Årsmodell: 1988 Miltal: 13 000 - 13 999 Pris: 35 000 kr En mycket fin bil med 13700. Full servic bok, ståt i garage i många år, få ägare. Inredningen är som ny, motor går mycket bra. Nyligen servad, bytt olja,filter,stift. mm Skattad & Bes Sänkt. M-Paket Solgardin i bakrutan. 17” sommar fälgar med ventus sport K104 15” Nya nordfrost 3:or på orginal alu Vita blinkers runt om. Dimljus Briliant Klarglas lysen bak. Rieger Takvinge men ej monterad. En mycket fin bil. Går mycket bra! PRIS:35000:- bvsa. Få exemplar med så lite mil. ***** Stämmer det verkligen så tycker jag att bilen kan vara värd sina pengar. En konstig sak är att det står att vingen inte är monterad men ändå så finns vingen med på bild. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Mugge: Putsa glasen :-D Rieger TAKVINGE men ej monterad står det... Verkar vara en fin bil till hyfsat pris. /Kidde BMW - the ultimate drug... |
|
|
jaha TAKvinge... behöver visst putsa glasen.. :-) Någon som har varit och tittat på den? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.