|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar om det finns någon (seriös) import firma, som typ tar hem bilar på beställning kring norrbottens län, Är Mycket intresserad av en bmw 330diesel (naturligtvis :) Mina kunskaper av import och det tyska språket är inte stort, så då kanske det är bäst att låte en firma göra det. Är det nån här som har "erfarenhet" och som vet av nån seriös firma? | |
|
Det fanns åtminstone tidigare ett företag i Boden (eller var det Luleå) som hette Processnalays och som hade namn om sig att vara seriösa. Dock är det länge sedan jag hörde något om dem så de kanske inte finns kvar. Don't dream it, drive it |
|
|
företaget "processanalys" verkar inte finnas längre, har även sökt på google efter dom och eniro på gula sidorna. Google hade bara gamla länkar till dom så dom verkar inte finnas längre. bara att söka vidare.... |
|
Scheckheft |
Hej Om Processanalys: du kan hitta uppgifter om företaget på bytbil.com. Där finns även de bilar som finns på lager för tillfället. Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
aha, okay! tack scheckheft!!! |
|
| Länk | |
|
Hej! hooper...såg att du länkade till Automarine Consult AB i Haparanda. Har kikat lite på dem och undrar om det är någon som har erfarenheter av dem när det gäller import? |
|
| Killarna är helt ok,jag tog bl.a en jeep från tyskland genom dom.Det kan ta lite tid men resultatet brukar bli bra. | |
| Ok. Låter ju bra. Ska snacka lite mer med dem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.