|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vilka som i sverige säljer cyclon till bäst pris Mvh Erik Jag provkörde en volvo.... | |
porta |
Ingen aning men jag vet att Smartab tar ~6300 inkl moms. Galet dyrt. |
porta |
Vad dum jag är. LJ trading tar omkring 3000inkl moms. |
|
Länk ///Foppa |
|
porta |
Då var Lj trading ganska precis 50% billigare än den i länken. |
bustorp |
Var hittar man LJ Trading, porta? Finns inte på nätet,va? "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
porta |
Bustorp: Inte än, men vad jag vet så är det på G, förhoppningsvis innan nyår. |
|
Var hittar jag lj trading??? Telefon? Jag provkörde en volvo.... |
|
porta |
Erik, jag är ledsen men jag gav dig fel pris. Rätt pris är 3800:- och fri frakt inom sverige. 090-31304 |
|
Verkar vara en TV/Radiobutik i Umeå enligt -> Länk ///Foppa |
|
porta |
Killen som äger den har tidigare pysslat en hel del med att installera billjud, har dock sedan ett par år tillbaka även rekondfirma. |
porta |
Erik, har du köpt ngn cyclo? |
|
Fortfarande oförsvart dyrt för en hobbyputsare. ///Micke Min cabrio → Länk |
|
|
Hej! Jo jag beställde en cyclo av honom. Trevlig kille han skicka me lite extra saker att prova me! Väntar spännt på paketet!!!! |
|
| Det finns utmärkta alternativ för "amatörputsaren" hos byggvaruhusen. Jag har sedan ett drygt år en liknande dubbelrondell-maskin som jag betalade runt 500:- för. Funkar till både bilar och båtskrov med gott resultat. BRUKSBO tror jag maskinen heter och ser inte lika flashig ut som den metallblanka proffsmaskinen - men väl värd sina pengar. | |
|
Har avverkat tre sådana. Helt klart en fullt fungerande maskin. Vill dock ha en maskin me lite mer "komfort". De är väl som skillnaden mellan att åka volvo och bmw. Man kommer från a till b med bägge skillnaden är väl bara hur. :) Jag provkörde en volvo.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.