|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket kan jag få för min bil? 528iA Touring -98 blåmetallic (imp. 2001) 10700 mil s-bok *Steptronic *Komfort läder stolar (elinställbara med minne) *Klima *Taklucka *Dubbla glasrutor *Profesional DSP inkl. CD *Multiratt (elinställbar) *PDC *GSM tel. *El infällbara och avbl. speglar *Shadowline *Stor BC *6x airbag *IR lås *Mr Cap behandlad Inga repor eller bucklor. M-testad 14/2 u.a. //Marin | |
| Den är ju ganska fett utrustad, saknar väl dock navi/tv? Tror du skulle kunna få ut runt 170'. | |
|
Eller 10-15.000 till. M-test väger tungt. |
|
|
Glömde skriva att det finns xenon och stolvärme oxå. //Marin |
|
|
Hallå pojkar!! Fler svar önskas! |
|
|
Förutsätter att den är lika fin som du berättade i tidigare mail så en 190-195tkr om du hittar rätt köpare, dvs ingen snackare att byta mot en massa skräp. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Såld för 199000:-......hade mao. ett jävla flyt! | |
|
Kul! Men flyt? Är det inte rätt betalt för en fräsch bil? Hur som helst kul att köpa nytt alltid:) |
|
| Va faan, när jag får 200' för bilen, och Ni värderar den till 180', då är det ändå lite flyt. | |
| Marin, såg en ny annons på din bil, gick det snett med försäljningen? | |
|
Nej, det här är mitt nya projekt....som skall inhämtas nästa vecka. Vill se om det finns intresse. Mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.