|
|
|
|---|---|
|
Vad är detta för lack? är riktigt snygg!! Länk | |
|
Ser ut att vara Avus-blå. Unik för M-bilarna, skitsnygg färg! /// Gunnar E. |
|
| Och är det inte det, säger jag: Tobago-blå... :-) | |
|
Hallå, hallå! Individual-option, hallå, vadå? Men är den något att ha, tror du? Den hade gått förbaskat långt! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
camata; Varför allt detta hallåande?...Och vadå "Individual-option"? (Syftar du på Tobagoblå?) Ang milen gissar jag på att den första nollan nog ska bort? |
|
Scheckheft |
Hej Och som Schnitzer påpekade i en tråd på sin sida: sidoblinkers är monterade helt åt helvete :(. Avusblå är en av standardfärgerna hos 3,8l modellen. Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
| Men de är alltså avusblå? | |
|
Hallå, hallå? Avusblå var väl ändå möjligt att få som individual-tillval, som svar på gunnares inlägg. Scheckheft Mmm, det är bakläxa på det där jobbet! - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
Scheckheft |
Hej Jag tycker det ser ut som Avusblå. Det som gör mig konfunderat att antal hk uppges till 315 (3,6l) och Avus ingick inte i det modellprogrammet. Olika blåkulörer hos M5 E34 här: Länk Men Schnitzer eller HD91 har säkert svaret :). En till Avusblå: Länk Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Avusblått var en standardfärg till 95-96års E34 med M-Paket, Avusblått fanns/finns även på ett stort antal E36:or, många gånger Compact, så att den skulle vara unik för M-bilar stämmer inte. M5:an är väl den som avhandlas i denna tråd... Länk Håller helt med om placeringen vid blinkers, hur lyckas man med det? Mvh Stephan |
|
Scheckheft |
Hej Stephan: verkar som att det är samma bil. Angående blinkersen: den är felvänd dessutom. Man kan väl börja med att köpa två nya skärmar... . Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Kanske är för att bilen som jag länkade till är realtivt nylackad,men den ser inte alls ut att ha samma kulör som vissa andra avusblå bmws va i länkarna som Scheckheft la in här ovan... Vissa va ganska lika medans vissa inte alls va de...hmmm. Hänger inte ägaren till bilen här inne tro?? |
|
|
Haas; Kika i tråden jag länkar, verkar som 3,6:an är omlackad i en ickekorrektnyans av Avusblått. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.