|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Finns sånna? Fäster man dem isf i dropplisten? MVH /// Paap R |
|
Jag kör med ett vanligt Thule, fäst i dropplisten, funkar U.A.! Håkan |
|
Paap Reeder |
Håkan! Tror du att ett räcke från E28 passar till en E32?? Dropplisterna är ju mycket "smäckrare" på en E32 och kanske kan vara svåra att "greppa om". MVH /// Paap R |
|
Jag tror det, mitt är ett ordinärt "80-talsräcke" med standardfäste och det funkar även på våra smäckra dropplister. Utprovat ToR Åkersberga-Skanör med fyra cyklar på taket, två år i rad. mvh// Håkan |
|
Paap Reeder |
...OK Håkan det låter betryggande. MVH /// Paap R |
|
Faktum är att även "Biltemas" last bågar funkar jätte fint... Peo |
|
|
Jag tror inte "vanliga" räcken fungerar på E32, men jag är inte säker. E34-takräcken fungerar även på E32, dock inte tvärtom. "Rännan" på E34 är något smalare än på E32. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Thules räcken rekommenderas. Med försiktigt våld funkar de både på E32 och E34. De har gummerad fot, så det blir inga tråkiga repor eller märken. Perfekt till takboxen. Passade både min 520 -88B och 730 -92. Gr8ride |
|
|
Vill bara poängtera att Thule har två olika räcken. Ett räcke som bara passar E32, samt ett som passar både E32 och E34. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.