|
|
|
|---|---|
|
19.000mil Klima M3 optik 17" fälgar Ner lackad Hyfsat skick Import Är inte 85.000:- lite väl mycket eller vad säger ni? //TobbE | |
|
Kanske 75' är ett vettigt pris....19 000 mil skrämmer bort många.....dessutom verkar den sakna ASC+T och farthållare.... /Simon |
|
|
Kom inte ASC+T 1995? Vad betyder "hyfsat" skick? 85 000 är inte orimligt om den är fin och har bra dokumentation och "rätt" köpare dyker upp. |
|
| Jag hade iaf ASC+T på min 325:a -94. Vet dock ej om det var tillval eller standard då. Tycker också att 85.000kr låter rimligt om det är ett fint exemplar. | |
|
ASC+T blev inte standard förrän 1997, däremot fanns det iallafall från 1992 på e36 som tillval. ASC+T är helt suveränt i vinterväglag verkligen! /Simon |
|
| Ja, att åka i vinterväglag utan ASC+T är inte kul om man har lite motorstyrka. ASC+T är oumbärligt. | |
|
För att inte tala om fantastiska DSC som i 330:n behövs även på lätt fuktig asfalt. Min bil hade varit obrukbar på vintern utan elektroniken. Lite annorlunda än E30 med sommardäck på vinterväg! |
|
|
Tror inte den blivit obrukbar men du hade nog fått köra lite mer försiktigt. Sen tror jag inte att avsaknaden av ASC+T avskrämmer särskilt många köpare som köper en 325a med m3 optik i dagens läge. Kanske om det var en 540 du sålde men knappast 325a. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.