AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.083

BMW 750 manuell

Hejsan.
På blocket är det en handlare som säljer en manuell 750.
Länk
Har ju läst att det är en del som är ute efter det.
MVH:Kristian
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Konstigt att den då kallas för 750IA? Har du kollat att bilen är manuell för det händer ju då och då att felskrivningar förekommer på Blocket ;)

___
//Ulf
El
311
Elwood
523i Touring
Konstigt också om han fått igenom den i besiktning med manuell...När jag ringde och kollade med BMW sa dom att dom aldrig skulle skriva ut ett intyg för en sådan typning under några som helst omständigheter
Visa användare
412
ppeellee
BMW M6 -86
Programmer har nog rätt där, står även som aut hos vägverket :)
Det fanns en E32 V12 konverterad till manuell låda på blocket i somras.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
El
311
Elwood
523i Touring
Ja det var den jag tänkte köpa...men den var inte typad med manuell det var därför jag kollade upp det med både bilprovning och BMW. Killen som hade den hade nog gått på en riktig blåsning själv för han var väldigt snabb att tala om att bilprovning inte skulle vara några problem. Sen när jag påpekat att jag pratat med dom och BMW så svarade han inte ens...Såg även på vägverket att han köpt den efter förra besiktningen och den började gå ut nu så han visste mycket väl att den inte skulle gå att få igenom med bytt låda.
Hade dock blivit en galen banbil ;)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
El
311
Elwood
523i Touring
Hehe absolut...jag tyckte den lät skoj, verkade ju seriöst byggd iaf med riktig koppling osv, men går det inte att besikta så tappar man sugen lite grann :)
Här är en som finns på blocket som är ombyggd till manuell.
Är det den ni menar?
Länk
Det står ju inget om att den ska vara bes i detta utförandet.
MVH:Kristian.
El
311
Elwood
523i Touring
Det var nog den jag menade. Samma fälgar och dåliga lagning på bakskärmen och har för mig att det var mustangkoppling i den också
El
311
Elwood
523i Touring
Har förmodligen skiftat inför besiktning eftersom org lådan finns kvar.
Hade dålig koll på fälgarna iaf. Stog i annonsen att det var 17" Azev men att det var 15" spokes på bilden...tycker det ser ut som det är just 17" Azev på bilden ja
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.