|
|
|
|---|---|
|
Hej.. köpte mig en m20b25 (-88)idag, som hade grädde i oljan å vattnet. hoppades på topplockspackningen, men den såg schysst ut, så hur kollar jig om det är spricka i blocket eller toppen? eller e de nått annat jag ska kolla efter? ska köpa ny topplockspackning, plana toppen, kan det räcka? nya bult blir det med de kändes inte riktigt fräcscha när jag lossade dem,, tacksam för hjälp... :-) Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk | |
| Sprickor i topplockspackningen kan vara knappt synbara, kolla noga. Spickor i blocket borde du väl inte ha, toppen är väl troligare. På min m10 syntes det först efter rejäl rengöring. Den sprickan var iofs så liten så det funkade ändå men såg ut som ett svagt blyertsstreck. | |
|
får kolla toppen lite mer noga när jag fåttt loss kammen... tanx Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
|
nån som har nått tips på hur jag ska få väck all grädde? från vattenkanalerna å olje tråget m.m?? vilket medel? avfettning?? eller diesel har jag för mig jag läst nånstans.. tips mottages.. :-) Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.