|
|
|
|---|---|
|
Hur fungerar dessa? Jag har för mig att värmen i speglarna går efter temperaturen utomhus. Jag har enligt papper M3 speglar monterad från fabriken. Jag har råkat ut för imma på speglarna. Är det mycket så tar det lång tid innan imman försvinner. Ibland ser man på den högra att den börjar försvinna i mitten. Men man ser aldrig så på den vänstra! Är det nåt som sitter bakom speglen som värmer upp??? Kan man byta ut denna delen? eller måste man köpa NYA speglar för att få tillbaka värmen? Hur demonterar man dessa speglar? vill ha fungerade värme i dom! Speglarna är även elstyrda. MvH Bmw 4-ever | |
|
Om jag minns rätt har inte M3-speglarna värme! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Värme i speglarna består av en påklistard slinga bakom spegelglaset, OM du har värme i dina speglar, så kolla främst att du får fram ström till mattan bakom spegeln | |
|
Japp, instämmer med E36, min högra funkar inte, har ström fram till glaset/slingan, men troligen kass slinga. Det går ganska fort på vänster sida, i -10 tar det max. 1 min innan det smälter o isen glider av |
|
|
Är det verkligen ingen värme på M3 speglarna? Är du säker på det johan B. Men som FD-Ormen säger så tar det inte 1 minut för mig på det högra utan längre tid. Men det lustiga är väl att den försvinner oftast snabbare i mitten. Hur plockar man isär M3 spegeln? Hur tar man bort glaset? Hur kollar man enklast om det finns el draget för värmen eller finns det automastiskt fördraget när man nu har elspeglar? OM man nu inte har någon värme i speglarna kan man då köpa en sådan värme matta för glaset? MvH Bmw 4-ever |
|
| På min är det bara att peta glaset försiktigt ut, den sitter fastsnäppt i mitten av spegenl. | |
|
FD-Ormen: Har du M3 speglar? Är det någon annan som har m3 org. speglar med värme? MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.