|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, har köpt en DEFA motorvärmare 852, skall monteras utanpå blocket. Enligt beskrivningen skall det finnas två skruhål att spänna fast värmaren med, dessa "skruvhål" har inga hål på min bil (tillverkad 02/95). Är detta nåtot någon känner igen? Har någon monterat slngvärmare på en M52 motor? Tacksam för svar och tips. Det börjar bli kallt nu. MVH Johan | |
| Har beställt Defa WarmUP till min, kommer nog imorgon lr i över morgon... Får väl se om det passar på min då... | |
|
Det ska bli spännande, har lämnat tillbaka min till Mekonomen. Slangvärmare är inte utprovat till BMW:n så det vågar jag inte prova. Lycka till med din! mvh Johan |
|
|
Tyvärr är inte hålen borrade på vissa tidiga modeller av M52. Har själv monterat på en M52 utan hål och då tog jag och borrade och gängade upp nya där dom ska vara. _______ //Niklas |
|
|
Kommer man in med en borrmaskin?? //Johan |
|
|
Det blir nog trångt med borrmaskin där skulle jag tro... =/ Men det var skruvhål på min så nu har jag en Komplett Defa WarmUp monterad i min bil... =) En fet bil är en bil som är diskret snyggt stylad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.