|
|
|
|---|---|
|
Ringer och kollar på en del bilar och ringer då även vvs dator. Ringde precis på en 00a som hade haft 5 ägare... Är bmw den första ägaren som sedan säljer den vidare? Jag menar... Antingen har bilen 2 el 3 ägare? finns det något sätt att se ALLA ägare av denna bil ? vet att man kan kolla 3 st ägare via fax men vill gärna se alla som har ÄGT bilen och brukat den. | |
| Känner du någon på en bilfirma så går det alltid att prata snällt med dom och få se en bils hela historik hos vägverket, om dom nu är kopplade till systemet. | |
| Okie:) | |
|
Johan: maila mig så ska jag hjälpa dig med ägarhistoriken. / Tomas |
|
Paap Reeder |
... på min E28 är BMW i Solna den 1:a reg ägaren men det var ju i förhistorisk tid 1986 så annat kanske gäller nu. MVH /// Paap R |
|
Ägarstatistiken stämmer inte hos VV för bilar äldre än ca 72 På min fars MGB som han köpte 71 begangnad så står det att han är enda ägare, på hans Morris minor står det 2 ägare trots att vi vet att den har haft fler. När det gäller nya bilar verkar det vara lite olika, kanske att bilar som stått i hallen som demobilar blir kanske reggade på återförsäljaren. Man kan ringa VV och få de reda på4 sista ägarna, eller få det faxat men då får man de 3 sita ägarna. Lars |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.