|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Med okunskap och fördomar så kan påstå det mesta på fullt allvar ;) ___ //Ulf |
|
|
Helt rätt Programmer !! Usch.. Tänk att både du och jag åker omkring i "skruvade" bilar ;-) Mvh Jimmy |
|
Scheckheft |
Hej Det här är väl ett problem generellt för mediet Internet: man kan vara anonym och sprida vilka osanningar/rykten som helst utan att behöva ta ansvar för det. Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
| är ett program idag torsdag kl 22.00 insider de handlar om skruvade bilar här i sverige MVH Micke | |
| på tv3 är de efter efterlyst | |
|
Tror jag ska kolla på det programmet. Finns mycket skumt folk som skruvar mätare i Sverige! //Schnitzer |
|
| ja ska se de så på reklamen när dom försökte interjuva dom som håller på me de dom gick bara i väg hehe vilka fegisar | |
|
Det är väl bara att beklaga att det finns sådana lågt stående individer som ger sig på att skruva bilar. Det är väl förmodligen inte det enda brott som står på deras meritlista! Det man inte har i huve't får man ha i benen. |
|
| Jag vill börja med att be om ursäkt för den information ja fått och delat med mig till er som va FEL hemst ledsen. Sen ska ja följa programet ikväll och lära mig lite. Även ja kan läsa del info på internet:-D MVH T | |
Scheckheft |
berging: det är OK. Nu kan du ju upplysa dina bekanta om vad som gäller angående mätarfiffel i Tyskland :). Mvh Scheckheft E9:Länk Letar M5E34 |
|
Här är bilen från inslaget, något prissänkt dock med fortfarande felaktig mätarställning om man ska lita på Insiders uppgifter. Länk |
|
|
Den e borta nu undra varför :) . |
|
| Inga problem att se annonsen för mig ... en Audi RS4 från -01, regnr WCS 526, på firma "Ett strå vassare". 8.500 mil enligt annonsen. | |
| Den där voltade S8:an var ju ett skräckexempel.....*ryser* | |
| dali ! gå in på hemsidan så e den borta | |
|
Uppar denna tråden igen. Satt och slö kollade på mobile.de, kikade in på BMW e36 325or. Tycker de flesta av dem har gått under eller runt 20k mil. Hur stor chans är det att dem är skruvade? Har ju läst här på ap att (Svensson tysken) kör runt 3-4k mil per år? |
|
|
Jag skulle gärna vilja se belägg för att genomsnittstysken kör 3-4000 mil om året, som det pratas om här på forumet? ______ Foto Länk |
|
|
Har för mig jag läst det nånstanns här. är säkert bara en skröna. Satte ett frågetecken efter meningen eftersom jag visst om det var sant eller inte. |
|
|
Man får se till vad det är för bil man tittar på, är den en BMW 116i så har den knappast gått 3-4' mil per år men tittar man på 530d, 745i etc så har de en tendens att rulla långt med första ägaren bakom ratten. M V H Stephan |
|
|
Snittkörsträckan för en tysk är något kortare än snittsvenskens. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.