|
|
|
|---|---|
|
Det fattas en list på ena sidan fram och en bak på andra sidan. Och det har kommit lite rost under. Ska man ta bort dessa lister och snygga till under och sedan köra utan ??? någon som har något tips som kan vara snyggt. Helst hade jag velat ha sidokjolar som på M5an, ser dörrana lika dana ut på m5an som på en vanlig e34-90 ???? | |
fjamsetramsa |
samma dörrar... |
|
ta bort och snygga till och tjacka nya på bmw. Bilen: Länk |
|
|
Hej! jag köpte nyligen den mittre på förardörren kostade 300kr utan clips och det för en sketen list....på bmw! och dom du ska ha lär inte vara så mycket billigare kanske 1000kr runt om...bara en gissning... ingen som vet om det finns eftermarknads lister? Mvh Andreas |
|
|
Ola: Dörrarna ser lika ut mellan en vanlig E34 o en M5:a. Men INTE den nedre listen. Den är är anorlunda på en M5:a. Kostar 500:- på BMW o till en vanlig kostar den ca:200:- kommer inte ihåg exakt. |
|
| Köpte ny till passagerardörren i veckan, betalade 125 + moms för den. Fick lite rabatt (15%). | |
|
Ok tackar alla för svaren. Funderar på att ta bort listerna och lacka om dom kanter som är rostiga under resterande lister. Vad tror ni om det och köra utan dessa, förvisso ej orginal men men.... |
|
|
Det går utmärkt att köra utan MEN: du får in mer skit på tröskeln och mer vägljud. Jag tar det för givet att alltid plocka av dessa/byta om behövs och fixa rosten under. Ett tips är att du köper de som finns på Edition (Executiv kallas det också) modellerna, de går att lacka i bilens färg. Länk |
|
|
FD-Ormen !! Vad köper man dessa då ?? Men finns det inte någon snygg sidokjol att köpa istället då som det ser bra ut på sidan om man tar vorrt listerna. ?? |
|
Gemini__ |
Ett tips är att höra med BMW, kan ju tänkas att de har grejer till BMW-bilar =) Tror inte det kommer bli bra om du tar bort listerna. Mvh: Thomas Länk |
|
Bmw säljer inget biligt. Köper hellre pirat då. Jag gillar inte listerna, vet inte hur jag ska göra. |
|
|
Men de hittar du knappast pirat, inte plastmodellerna i.a.f. (säg till om du skulle hitta de pirat) Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.