|
|
|
|---|---|
|
hej finns det inga såna spacers på marknaden så man skulle få på 5x120 fälgar på en e30???? | |
|
SÖK! har diskuterats hurmycke som helst om hur man fixar 120*5 på e30 eller hur amn fixar spacers. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| kan du då tala om för mej var jag köper spacerplattorna och va dom kostar...för jag hittar ingen adress eller telefon nummer till nån sån firma...tyvärr!!!!!! | |
|
nej de kan ja inte då skulle ja no gjort de, sök lite mer, annasr får du väll be nån tillverka åt dej. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
| ingen som vet var dessa plattor skulle kunna finnas??? | |
|
pratade med en ringfirma idag....å dom sade att dom hade hört åm plattorna men att dom var olagliga å livsfarliga å ha på bilen...så nu funderar man ju på åm de skulle gå över huvudtaget!!! ingen som provat detta eller??? |
|
|
funderar fortfarande på detta!!!! please give some help!!!!! |
|
|
det är nog lättare att köpa 4/100 fälgar.. billigar oxå, säkrare.. jag menar bara räkna lite tex.. om du sladdar på ren assfalt.. det är ju rätt stora påfrästningar... går då en såndär jävle sönder.. inte bra! /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
|
Eller bygg om till fembultat. Skulle jag gjort om jag var du. ///BMW - Was sonst! |
|
| men vad behöver man för å bygga om???har funderat på de där en längre tid nu men har inte vågat komma ti skott!!!! | |
|
ett tips angående att bygga om till 5bult på E30 SÖK =) har diskuterats MÅNGA gånger. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.