|
|
|
|---|---|
|
kladdade ihop en e34 coupe i photoshop av min bil. tycker den blev rätt cool. ;) Länk Bilen: Länk | |
|
Känns lite merca över den:) Mvh Andreas |
|
|
Jo men ändå så gillar jag iden. Snygga linjer på en redan snygg bil |
|
| Rätt så cool faktiskt! Hade nog varit ännu snyggare i svart! | |
| För några år sedan såg jag en annons på en E34 M5 med E30 M3 skärmar. Den va även ombyggd till 2 dörrars. Inte kortad eller så. Den såg riktigt läcker ut då. Har inte sett den sedan dess. Har för mig att den va svart. | |
|
Jag skissade mkt på att bygga en E34 cabbe en gång i tiden, sen hittade jag en bild på en fabriksbyggd E34cabriolet, minns bara inte var. Har en bild på den i dator tror jag, men ingenstans att lägga upp den.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Snyggt marcuss! Den där m5an med m3e30 skärmar borde vara j*vligt fin! tarzan325, har du lust o maila över den till mig?? Min Bil - Länk |
|
|
U got it! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Personligen så tycker jag inte e34 passar som coupe. Annars så var photoshopen bra gjord. |
|
|
e34briliant: fick du bilden? kan du lägga upp den med kanske? Diesel-räsern /Rickard |
|
|
den: Länk Micke K. Länk |
|
|
jag har också tänkt på E34 Coupé, när jag läste detta inlägget kom jag på att jag också gjort ett exempel en gång å PS. Här är mitt "förslag" på hur den kan se ut :) Länk (Inte det bästa som gjorts men man får ju en idé av hur det kan se ut) /jens |
|
|
Hehe, inget ont om era skills i Photoshop grabbar, men jag tycker nog att det var tur att BMW inte byggde någon E34 Coupé :-) Mvh, Kalle |
|
|
haha :) Kanske stämmer, men drömma kan man ju alltid :P /jens |
|
|
kool MVH-V8 |
|
| Nej, herregud. E34 skulle uppenbarligen INTE passa som coupé! | |
|
håller med hockeyfrilla, det va nog bra att dom inte byggde en Merca kopia :P Beemer, a way of life. |
|
|
En fråga jag ställer mig varje gång jag ser en E32:a är: VARFÖR BYGGDES DET INGEN KOMBI!!! (jag har två hundar) Tror ni inte att det skulle slå. Tänk er en E38 Kombi. Hur grymt som helst. Rikt folk har ju oxå familj och hund ju??? |
|
|
leszek, Rikt folk har en fin bil till varje ändamål och behöver inte ett alroundfordon :) Mvh, Kalle |
|
|
Väl talat Kalle. Men tänk dig att bli omkörd av en E38 kombi på E4:an i 200 knyck. (Hunden skulle spy) Men själv skulle man glida i världens fetaste kombi!! V12 i en kombi - de e livet! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.