|
|
|
|---|---|
|
Har mer och mer insett att jag vill ha en E38:a, hur tror ni sista årsmodelerna med faceliften kommer stå sig i framtiden elller kommer den att göra ett riktigt störtdyk med tanke på bensinpriserna och att E65an börjar krypa ner i pris. Frågan är gör jag bort mig totalt ifall jag byte bort 523:an rent ekonomiskt mot en 740? Hur är det med sportigheten i 7:an eller är den bara byggd för snabb transport med mycket komfort? ///Johan Länk | |
|
En välskött E38 00/01 är inte mer än 100k i skillnad på en 745 02a så jag tror att på sikt komemr en sen E38 vara likvärdig med en E65a. Sätt dig bakom ratten på en E38. Gillar du sportighet ta hem en med det ovanliga msportpaketet ffrån tyskland så får du en bil du aldrig vill sälja... Köpte en E61 535dat som fick lämnas tillbaka pga oreparerabel och ersatte den med en 740Da 01 svsåld 7kmil för 30% av kostnaden och vilken bil säger jag bara!!! 7an är rapp som en 3:a i styrningen men visst det är en komfortkryssare. MEd 10k i ny fjädring dämpare modell stramare får du en helt ny bil om du vill ha ruggigt sportighet dock är den tung betänk detta. Det finsn bla en jättefin stratusgrå 01 740 på bytbil 9800mil svsåld med tom aktivfarthållare som är one of a kind en ägare och en 01 740 med 5600mil på exclusive cars. MVh ASken Som rekommenderar panssarkvalitetsE38 framför vilken annan E60/61/65 som helst... |
|
|
Tack för svaren blir ju inte mindre sugen på en 7:a. Synpunkter och åsikter från fler E38 ägare! ///Johan Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.