AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.591

Imolaröd E38 med M-paket

Sida 1 av 2
Scheckheft
Hej
Denna bil skulle kunna få mig tillbaka till E38 träsket ;)
Länk

Mvh
Scheckheft
E9:Länk
Letar M5E34
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Imolarött är livet! :o)

Mycket vacker!
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Blir inte bättre än sådär...
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Hade den varit i Avusblå... :)

Micke K. Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Mmmm :)

M V H
Stephan

Dagbok:Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Den där skulle kunna matcha 740Dn...
Mvh
Asken
Redan i E38-träsket ohjälpligt....
Paap Reeder
... lieder Bruder. Weiss und rot sind ausgeschlossen.

MVH /// Paap R
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Mein Gott!!!! Nein!!!! Warum????

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Det finns en identisk här i Sverige fast med alcantara/tyg i sportstolarna, som ger/gav ett jäkligt fint intryck men skenet bedrar.
TWW 538.....passa er för den!

Flåklypa
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jag vill inte ha en röd bil.... vad Ni än säger.... och jag kommer garanterat att akta mig för den ovan nämnda...

/BMW 328 - Brechtesgade/Alpen....

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Flåklypa: Den bilen har redan haft 7 ägare i Sv sedan 030905... Besiktningen säger följande från sista besiktningen 20030805: Följande brister finns för åtgärd; Alternativ kontrollmetod besiktning fordonet har identifierats med ofullständiga uppgifter från trafikregisteret.
Det låter inge kul alls...
Professionell Frodonshantering i Sverige AB, Norrköping. Nån som känenr igen den firman?
Asken
Om vi säger så här, Cartrade tog in den.
Den ÄR skruvad och har haft eller har någon typ av motorhaveri. Vad det var är okänt för mig med komptestet visade inga bra värden och den lät inte normalt på tomgång.

Flåklypa
I övrigt är det en drömbil! Rejält välutrustad och jättefin i klädsel och lack när den togs in. Kollar man upp maskinen och är medveten om skruvningen kan den vara ett klipp.

Flåklypa
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Läcker bil helt klart,säger bara fjongvarning!

mvh

alain
många vet hur mycket problem jag hade med min 750 e32 och fått mycket hjälp med tråden nu jag har bytt mot en e38 i maj månad
Jag har tittat på en annan tråd med en 750 med M sport paket och hur mycket den hade för utrusning och är vällig glad att ha en exakt likadant e38 750 med M sport paket och liksdana fäljar och är mycket nöjd med den. körde 1000 mil sen dess och la in bara 2 liter olja. en mycket ekonomisk bil för storleken.körde 560mil under semester men en snitt förbryckning på 1,2 milen. mycket nöjd.
tväcka inte att köpa en sådan om ni hitta en bra exempel.

((..varje beröring av bromsen är ett tecken på rädsla!!!..))
E38:an är int ful svart heller!
Köpte min E38 750 med M-sportpaket i september månad i år.
(Den som låg på blocket som SÅLD länge). Böt från BMW 540 -99
till denna E38. Och ångrar ingenting.

Rullar fram och tillbaka till jobbet på 0.98. Motorn varva 1700 i 110km/h.
Skönnare kan man knappast åka.

Pocke
ha
3
harley1
740d-00
Om man inte vet????? men tror sig veta bilens skick tycker jag att det är bättre att fråga den som äger bilen i stället för att spekuler!!!!!!!!. En väldigt nöjd bmw740 d tww-538 ägare

Mina föräldrar köpte TWW 538 för ca två år sedan. Dom var jättenöjda med bilen men ganska snart blev det en motorskada på den och i samband med den framkom det att bilen var skruvad ca 10000 mil. Då stod mätarställningen på strax över 10000 mil och det slutade med ett återköp.
Är motorskadan dokumenterad och åtgärdad ser jag inga problem i bilen om man är medveten om den riktiga mätarställningen.

Som jag sagt tidigare, bilen ger ett mycket bra intryck och utrustningen är helrätt!

Flåklypa
ha
3
harley1
740d-00
Jag har snart ägt bilen 2år så jag vet mer om den bilen vad du gör vad det beträffar motorskadan och mil så har bilen varit hos auktoriserad bmw verkstad så jag lämnar bilen till proffs och litar på deras omdöme och inte en massa skvaller eftersom spridare aldrig varit lossade på bilen så går det inte att få fram något något komptest på en disel och vad det beträffar antal ägare finns det en enkel förklaring men eftersom bilen inte är till salu så tar jag det den dagen den är till salu så jag tror du flåklypa ska tänka till mer en gång innan du sprider rykten om en bil. ps. man får det man betalar för.jögga

Harley.
Bilen var inlämnad på Novation i Uppsala (Auktoriserad BMW-återförsäljare) och komptestet gjordes där. Hur kan man förresten se att spridarna aldrig blivit lossade? Det enda jag påstått är att den haft en okänd motorskada och att den är skruvad ca 10000 mil, vilket du själv indirekt bekräftar. På vilket sätt är det ryktesspridning?
Hoppas bilen fungerar bra för dig iaf, den är/var som sagt väldigt fin i övrigt.

Flåklypa
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.