|
|
|
|---|---|
|
Jag har sökt på forumen men hittar ändå inget inlägg som passar min fråga. Jag har en 540 E34 -93a. Redan när jag köpte bilen så låste inte centrallåset vänstra bakdörren, varken med låsdosan eller då jag tryckte ner låsknoppen i dörren. Nu har även passagerardörren i fram lagt av på samma sätt, det hände då en kompis var för snabb på att känna på hantaget då jag låste upp bilen. Bilen låser inte heller upp de andra dörrarna, då jag drar i knoppen, det är som att den inte får någon kontakt med det som styr låsning/upplåsningen i dörrarna. Jag rev inredningen igår och kännde på alla kontakter, samt knackade försiktigt på det som såg ut som motorn till låset. Är det någon som vet vad som kan ha hänt? Mvh, Martin. | |
|
troligen lås motorn kass eller kabelbrott vid gångjärnen eller har något bara hoppat ur ny motor kostar ca 800 pix Ps välkommen till forumet Oo=[][]=0O Länk |
|
|
kan jag mäta eller se om motorn är kass? Den verkar inte sitte så lättilgängligt direkt.. Alla kablar ser mkt fina ut. |
|
|
det är bara att mäta med en multimeter medan du kör central låset upp och ned Oo=[][]=0O Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.