|
|
|
|---|---|
| Hej. Har monterat ner instrumenthuset och ska byta mätartavla på varvräknaren. Hur monterar man bort själva "visaren" som går ner i huset? Det är en E30. | |
parolof |
Länk |
| hjälpte inte? jag har ju redan fått bort instrumenthuset och monterat ner det. Men hur får man bort själva nålen är det jag undrar över. Ska man bara dra den uppåt hårt eller ska man lossa den på nå vänster. | |
| skynda behöver svar snabbt :p | |
parolof |
"Once the gauges are all out, we need to remove the Needles on the gauges. The gauge face kit will include a tool that will help you do this. I highly recommend that you not try to remove the needles without the tool, as you will most likely damage the needles. Once the needles are off, get the new gauge faces. In this case the new faces are a decal that fits over the existing face." från Länk tydligen ska det finnas ett speciellt verktyg |
| hmm måste väl finnas något annat sätt? :S | |
| trodde ni kunde det här :S | |
|
Det är bara att dra rakt ut. Vad är det för mätartavla du ska montera? |
|
|
är du säker? har verkligen inte råd att pajja nåt nu :/ en vit varvräknare bara :) nån som vet hur man ska sätta på den? |
|
|
Nålen sitter som sagt bara dit tryckt.. Jag "juckade" nålen åt höger respektive vänster samtidigt som man drar uppåt. Så losnade den till slut.. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
| mjo fick bort den nu :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.