AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
669

vad tror ni om denna bmw 750-95 kan de va nått...

bmw,m3
Hej!

Har fått mail av en kille som vill sälja sin bmw 750-95.

Någon som kikat på bilen eller vet nått om den?

lite dyrt pris (enligt mig) när den är t-reg än + avsaknad av tv+nav

Länk

Mvh

Tja.. du borde väl om någon vara expert på 7-serien nu?
Du har väl ägt 2-3 stycken i år redan?

Annars har jag inte så mycket åsikter, själv skulle jag tyckt att färgen på indredningen skulle vara för tråkig i längden, måste vara svårt att hålla klädseln lortfri.. Priset är som sagt lite i högsta laget, jag skulle nog hellre se att ägaren registrerar bilen i Sverige innan köp..

/Marcus
bmw,m3
Jo man har ju Haft 5st detta år men alltid bra om någon kikat på bilen inan man ev ska göra en affär är ju en bra bit att åka också.

Tycker själv att den skulle vart inregad först å priset lite mindre, men jag har bjudit han min gammla 530 i inbyte + en summa pengar så affärn känns riktigt rätt om bilen ifråga är i fint skick + välfungerande.

Men ska nog byta mig till en m3 idag å bli de inte den idag så blir de kanske en 540 -96 i morgon, börjar bli tråkigt med samma bil så här länge även så är den lite väl slö (enligt mig) men som v-bil är den ju ok behöver ju inte va så rädd om den som med dom andra bilarna jobbigt å damsuga å tvätta minst en gång i veckan.

Mvh

Mvh

bmw,m3
Ursäkta felstavningen.

Men inte fel med en dam som dammsuger.

Mvh

Hej bmw,m3
Har du kollat på denna?
Länk
Den börjar väl komma ner i sitt "rätta" värde?
Det känns ju lite B att inte regga sin bil som man har importerat.

mvh
Micke
bmw,m3
Hallo.

Jo den bilen har jag varit sugen på ett tag, men han gar haft den ute många gånger med olika priser har även pratat med han å tycke inte att man fick riktiga svar på alla frågor man ställe.

men jag köpte mig en m3 igår kväll men blir väl någon 7serie snart igen.

mvh

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.