AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
941

Snälla hjälp mig att hitta en fräsch M3a!!!

The fastest man
Jag skulle vilja ha hjälp att hitta en fräsch M3a,
en 93-94ans som är i fint skick!!!Den får max kosta 150000:- och den får absolut inte vara Dakargul!!!
Så snälla hjälp mig att finna en fräsch en!
Mvh/Jonas

m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Då lär du nog aldrig hitta en..
The fastest man
Vadårå???

Man får ofta vad man betalar för. Räkna inte med att göra något 'otroligt fynd'. Sådant händer, men är väldigt ovanligt. På en sådan bil du söker är historian viktig för att du inte skall åka på ngn jobbig rep.

Hör gärna av dig via mail om du vill ha hjälp att hitta en reko bil.
RafkoM3
Man får oftast vad man betalar för, smakar det så kostar det :)

/Rafael
M3 Köhler Racing
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Menar Ni då att de ca 12 M3'or (1993-94) i prisklass runt 150.000 kr som finns på BMWPower's BMWBörsen skulle vara dåliga köp?

The fastest man: Det är nog bättre att du söker i t ex BMWBörsen eller på bytbil.com än att "annonsera" i forumet... Lycka till och glöm inte M-test!

roadZter
The fastest man
Tack för svaren!!!

Marquez
Varför skulle man inte få en fin M3a 93-94a för 150'?
Hur mkt tror folk att köparna är beredda att betala för en bil som inte är direkt ovanlig. Utbud & Efterfrågan

-Mackan-
The fastest man
DanneZeta: Jag undrar varför det spelar så stor roll ifall jag skriver på forumet? Skriver man ut en köpesannons här på bmwpower så får man kanske inte lika många svar!!!Jag tycker inte att det är för hemskt att fråga här på forumet,det finns så många trevliga människor här som är villiga att hjälpa en! Det är ett stort plus för bmwpower(snabba svar).
Mvh/Jonas

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
The fastest man/Jonas: Jag skrev aldrig något om att det spelar stor roll att du använder forumet angående köp av en BMW M3. Skrev bara att det nog är bättre att du söker på BMWBörsen eller bytbil.com med tanke på de svar du tidigare fått på ditt ursprungsinlägg. Att skriva en "köpesannons" på BMWPower som du skriver har jag inte heller varken kommenterat eller föreslagit. Det är helt och hållet upp till dig hur du vill gå tillväga. Menar inget negativt med varken detta eller mitt förra inlägg, konstigt att du uppfattade det så.
Du kanske hade lite bråttom när du läste mitt inlägg...?

roadZter
The fastest man
DanneZeta:Sorry,jag läste det hela en gång till och såg att du hade rätt,fel utav mig att läsa så fort så att jag missuppfattade det hela!
Mvh/Jonas

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
The fastest man/Jonas: Det är lugnt. Snygg ursäkt! Vi ses i forumet... =)

roadZter
ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Vill du ha en fräsch M3:a så ska du ta en titt på denna:
Länk

Jag var o kollade på den.
Den är i superskick, men är lite dåligt utrustad.
Ett tryggt köp ändå.

The fastest man
Tack för svaret.Jag har ringt på den annonsen och killen verkar vara väldigt seriös.
Mvh/Jonas

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.