|
|
|
|---|---|
|
Tidigare ägare till min bil har demolerat 3 av orginalfälgarna! Jag skullle vilja ha tag i orginal, är det nån som vet var? hur? Det kanske inte är möjligt!? | |
|
M5_Nike: Har du testat PowerBörsen? |
|
|
Begagnat eller nytt?? Ska du ha nya borde din lokala BMW-återförsäljare kunna ordna fram det, även om det antagligen inte blir billigt. Begagnade kan du säkert hitta på PowerBörsen eller Blocket. Är dina nuvarande fälgar inte helt mosade kan det kanske löna sig lämna iväg dom på renovering. |
|
|
Killen på Gotland som vann 120 millar har råd att köpa nytt på BMW men en vanlig dödlig... fick bara 1 fälg när jag köpte bilen (låg som reserv i skuffen) 3 borta! Ville egentligen bara höra om det är lönt att annonsera efter såna fälgar, för om det finns att köpa beg så måste det ju betyda att folk plockar av och slänger på annat vilket jag inte riktigt förstår! Bra för mig dock om det är så! :-) |
|
| Finns då och då till salu. Kolla även e-bay. | |
|
M5_Nike; Då saknar du 4 fälgar, eftersom det ska vara en M-Parallell som reservhjulsfälg, för ett tag sedan fanns det ett reservhjul till salu här i Sverige. Någon av dessa uppsättningar kanske finns kvar?... Länk Du får nog räkna med att köpa från Tyskland, om du inte nöjer dig med fälgar från E38, dom är betydligt vanligare, jag hade tur som råkade på en uppsättning, dock behövde dom renoveras som det blev rätt dyrt till slut, men det är värt varenda krona, för snyggare fälgar till E34 går inte att hitta! Mvh Stephan |
|
|
Tackar för informationen grabbar! Har tänkt försöka fixa min bil i så gott skick det går och så orginal det går! |
|
|
M5_Nike; Vad har du för spec på din M5:a? Har du varit inne på... Länk Mvh Stephan |
|
|
Ja jag har tittat in där. Skickade mitt chassinr för att de om jag kunde få veta nåt mer om min bil. Har inte fått nåt svar än. |
|
| Vad är det för skillnad på paralelleker till M5 -95 och paralelleker till E38!?!?! | |
|
Heinz_Keller: Är det inte annat inpressningsdjup på de fälgarna? M5_Nike: Du har nog skickat till HD91. Du kanske får svar imorgon. Skicka annars ditt chassinummer till mig: m5.individual@gmail.com Jag kollar direkt :) //Schnitzer |
|
|
Här är info Länk ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.