|
|
|
|---|---|
|
Är brembos bromsskivor bra? blir dem skivda efter ett tag som alla andra bromsskivor ? måste byta mina och behöver lite hjälp tack. MVH-V8 | |
|
De är bra, jag kör/kört med de. Man får vad man betalar för, du kan köpa väldigt dyra skivor som håller väldigt länge, men de har ett pris därefter också. Den nya kärleken: Länk |
|
| Brembos skiver är väldigt bra..alt till dom är Tarox-skivor,riktigt bra skivor! | |
| Har goda erfarenheter av brembos skivor. Dom har en serie som heter max och ytterligare en som heter sport som jag tyckte var väldigt prisvärda. Kolla med din Mekonomen butik. | |
|
Har funderat på att byta tills nästa säsnog så det låter som om det blir brembo! |
|
|
Kolla även Tarox, hade både skivor o belägg Tarox till jag bytte nu, solida, tog mycket stryk! Skivorna blev något skeva efter ca. 4000mil, men då ska tilläggas att jag kör fort o fullastad mycket = jobbigt för bromsarna. Beläggen hade minst 8 mm kvar! Bytte nu till Brembo Max skivor och Ferrodo belägg, nyper finfint! Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
jodå... det blev brembo runtom . tack för hjälpen MVH-V8 |
|
|
Min uppfattning är att Brembo håller extremt hög kvalité, även om jag ska försöka vara opartisk (jobbar med bromsar, och säljer bland annat Brembo). Mvh, Kalle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.