|
|
|
|---|---|
|
Tempmätaren har lagt av och bensinmätaren visar 40 liter på fulltank. Så jag tänkte byta batterierna som sitter i instrumenthuset för att se om det hjälper. Bara det att jag hoppats på att slippa ta loss allt och vara utan mätare under tiden som jag fixar nya batterier. Finns det någon vänlig själ som kan tala om vilken sorts batterier det sitter i instrumenthuset? Gärna tipsa om var man köper dessa batterier också. ___ Läs begagnatguiden! Länk | |
|
Kolla på E28 siten, där finns en tråd som handlar om det. Batterierna kan du nog köpa på Kjell o´company. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
R6 laddningsbara (600-700mAh) gärna med lödöron. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Tackar för hjälpen! ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Här någonstans hittar du dem för här köpte jag mina för ett par år sedan! Länk |
|
Hej! jag köpte mina batterier på clas ohlsson 1.2 volt (2st). Men jag hade skador på kretskortet eftersom min lågmilare hade stått i 15 år så jag fick till slut köpa ett nytt kreskort Men man måste vara noggran med lödningen och hålla reda på var plus och minus är. Det skulle finnas någonstans man skulle kunna testa ett huvudinstrumen. Så är det någon som vet något om detta så infomera om det. Jag kan ge ett tips använd en sugpropp eller rättare sagt en gummisug som man använder till handfat vid stopp som underlättar uttagningen av instrumentet hrb |
|
|
Oki Tackar för infon. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
BMW 528 |
Hej Hrb ! vad kostade kretskortet till E28:an BMW Entusiast |
|
Hej! Kretskortet till min 518i 1990 (Lågmilaren kostade 2785:- hrb |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.