|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Det var säkert #14. Stämmer att den såldes till Norge under 2005. 18" BBS och långmilare. Hoppas föraren är ok. | |
| føraren er ok. motor och drivlina står nu i en 328,. stemmer at det var en långmilare. bbs rc felger. | |
| hur myker veier-vagr en må gt, då med lucka och klima.? | |
|
Om ni har missat detta registret Länk så finns här massor att frossa i. Några tyska killar som jag stötte på nere på NBR. Det är nog bara att fylla på med info. På ringen är stället att spana in M3 GT:s tycker jag ser nya bilar och ansikten varje gång. Kul att många brukar potensialen i bilarna! / John |
|
|
Er det noen av dere som vet hvor den beste plassen for arverteing av en meget bra GT. mvh Thorleif |
|
|
Thorleif! Annonsere den på www.blocket.se eller www.autopower.se eller www.bilweb.se Mvh, Robert |
|
| Takker | |
|
Tjena gott folk, Nu gästspelar man här igen..haha Är det någon som vet var min gammla GT har tagit vägen? kollade upp på VV och helt plötsligt är det en Volvo XC 70 -07:a på det regnummret???..Vad har hänt? har den lämnat sveriges gränser? Regnr är RTB384 Nr.283 Bilen såldes till Mantorp. Är riktigt nyfiken på vad som har hänt.. MVH Putte |
|
| Det er minst 3 stk GTer som er i Norge som er importert fra Sverige. | |
|
Hej! Nr 37 finns i Örebro län. Den går mycket bra och är i fint skick. Har varit i min ägo sedan 2004. Jag känner de två senaste ägarna före mej. |
|
|
Halloj... Nu har jag ännu en gång blivit ruskigt sugen på att åter få äga en M3GT...Men det finns ju inga till salu..:S Skulle så gärna velat ha tillbax min gamla nr:283 men den finns inte kvar i fordonsregistret..:( Är det någon som har eller vet som ska sälja så hör gärna av er till mig, Det ska vara en lågmilare å allt orginal. förutom avgas å luftbox, dock inga konstiga stylingsaker... min mail är stromberg.putte@gmail.com MVH Putte |
|
|
Som du säger så finns det ju inte så många till salu just nu! Hittade tre till salu från utlandet. Dock är ju ingen direkt lågmilare, men det är nog inte lätt att få tag på nån under 15000 mil längre. Länk Länk |
|
|
Nä det är nog inte så lätt..:( Tack för länkarna.. Men det får ju gå med 15tusen+ om det inte finns något under men hade helst haft någon runt 10-12000mil. Jag får helt enkelt hålla ögonen öppna hehe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.